Przetargi.pl
Modernizacja Domu Ludowego w Grojcu - wymiana dachu, ocieplenie i odnowienie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Ludowego w Grojcu - wymiana dachu, ocieplenie i odnowienie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Domu Ludowego w Grojcu - wymiana dachu, ocieplenie i odnowienie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: I. Remont dachu budynku. 1.Przegląd elementów więźby dachowej. Remont i zabezpieczenie głównych elementów konstrukcji drewnianej dachu poprzez impregnacje preparatami grzybobójczymi i ogniochronnymi. Konstrukcje drewnianą należy oczyścić, połączenia naprawić, zniszczone elementy więźby wymienić, elementy i śruby żelazne oczyścić , dociągną i pomalować farbą. 2.Wymianę istniejących obróbek blacharskich rynien, ogniomurów, pasów nadrynnowych i podrynnowych, itp. 3.Rozbiórkę istniejącego pokrycia z dachówki cementowej, blachy oraz papy. 4.Wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki , fragmentu dachu (dach pulpitowy) z papy termozgrzewalnej na warstwie izolacyjnej z wełny mineralnej. Kolorystyka blachowachówki do uzgodnią z Inwestorem 5.Wymianę instalacji odgromowej wraz z wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 6.Montaż - 2 okien w połaci dachu. 7.Tynkowanie kominów w przestrzeni poddasza , ocieplenie , położenie wyprawy elewacyjnej mineralnej, otynkowanie - tynk silikonowy, wykonanie nowych czap kominowych oraz obróbek blacharskich II. Remont elewacji budynku. 1.Ustawienie rusztowań wraz z zabezpieczenia przed opadami oraz wykonaniem zadaszeń nad poszczególnymi wejściami umożliwiających swobodny dostęp do budynku 2.Przygotowanie podłoża , oczyszczenie ,wypełnienie i przemurowanie szczeliny w murze metoda cerowania oraz naprawa uszkodzeń tynku , a także demontaż i ponowny montaż istniejących tablic, wentylatorów , przyłączy i innych elementów mocowanych na elewacjach 3.Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekka -mokrą , położenie wyprawy elewacyjnej mineralnej oraz malowanie farbami elewacyjnymi. Należy zastosować styropian FS 15 gr 10cm ,ościeża 3 cm, na cokół styropian ekstrudowany gr 5 cm. Wykończeni e stanowi tynk silikonowy. Przyjęta w projekcie kolorystyka jest przykładowa ,przed przystąpieniem do prac należy uzyskać jej akceptację przez Zamawiającego. 4.Otwory okienne i drzwiowe należy starannie obrobić dla zabezpieczenia przed zawilgoceniem i uszkodzeniami mechanicznymi , narożniki ścian wzmocnić listwami systemowymi , na styku z cokołem zastosować obróbki z kapinosem, na styku z górnym gzymsem uszczelnić przed możliwością zawilgocenia . izolacje termiczne wykonywać w sposób ciągły i dostatecznej grubości , bez mostków termicznych 5.Wymianę rynien i rur spustowych. 6.Wymianę oraz uzupełnienie brakujących parapetów okiennych. 7.Demontaż i ponowny montaż istniejących tablic , wentylatorów, przyłączy i innych elementów mocowanych na elewacji 8.Otynkowanie ścian ramp przy wejściach do piwnic III. Zagospodarowanie terenu 1.Zakup i montaż tablic informacyjnych na 2 słupkach - 4 szt. 2) Szczegółowy z zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem są projekty, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Zamawiający informuję, że przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o dokonaną wizję lokalną, wiedzę techniczną oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 4) Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji. 5) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty- zestawienie rzeczowo-finansowe wg tabeli elementów scalonych - załącznik do formularza oferty. 6) Zakłada się, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 7) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z § 29 oraz § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.) wskazane przez Wykonawcę na etapie składania ofert, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 8) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu robót, który musi uzgodnić z Zamawiającym. Przedmiotowa inwestycja uzyskała dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach działania 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego PO Ryby na lata 2007-2013 Uwagi dodatkowe: 1)Zakres prac ujęty w przedmiarze robót ( poz. 5.1-9.9) dotyczący sufitów podwieszanych nie jest objęty niniejszym zamówieniem. Zamawiający nie będzie wykonywał sufitów podwieszanych. 2)Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i plac budowy. 3)Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji dotyczy wszystkich usterek wad) nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4)Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz wykona świadectwo energetyczne. 5)Rozliczenie ryczałtowe. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem ryczałtowym, jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego 6)Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu robót , który musi uzgodnić z Zamawiającym, 7)Wykonawca, winien zaplanować remont elewacji części budynku, w której zlokalizowane jest przedszkole w okresie : lipiec- sierpień z wyłączeniem 21.07-08.08.2014 r. ( okres trzech tygodni prowadzenia zajęć w czasie wakacji)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-06-02 do godz. 12:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach