Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
Rynek 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754636, fax. 017 8754634 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Domu Kultury na os. Staroniwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie inwestycyjne Modernizacja Domu Kultury na Osiedlu Staroniwa - obejmują roboty: 1.1. - remontowe wewnętrzne klatki schodowej 1.2. - roboty remontowe parteru i I-go pietra 1.3.- roboty remontowe instalacji elektrycznej w pomieszczeniu fryzjera i sklepu 1.4.- wymiana wentylacji wywiewnej 1.5.- wykonania instalacji oddymiania klatki schodowej z montażem okna 1.6.- roboty zewnętrzne w zakresie: wymiany rynien i rur spustowych, renowacji pokrycia dachowego, izolacji pionowej i poziomej ściany frontowej z izolacją posadzek, tynku mozaikowego w pasie podokiennym ściany frontowej, wykonania odboju na ścianie frontowej, wykonania obróbek blacharskich gzymsu podrynnowego oraz wykonania tynków na elewacji w miejscach ubytku w pasie podrynnowym. 2. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy, specyfikacja wykonania i odbioru robót, przedmiary). Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi załączony do specyfikacji projekt umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.1. koszt urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów, 3.2. koszt ubezpieczenia i dozorowania budowy na czas realizacji oraz przerw w wykonawstwie, 3.3. koszt płatnych odbiorów technicznych, 3.4. koszt przywrócenia terenu po zrealizowanej infrastrukturze do stanu pierwotnego, 3.5. koszt zabezpieczenia obiektów znajdujących się w pobliżu przedmiotowej inwestycji, 3.6. koszt wywozu gruzu i nadwyżki ziemi, 3.7. koszt z tytułu zajęcia pasa drogowego na czas wykonania robót, wykonania oznakowania zmiany organizacji ruchu oraz jego utrzymania, 3.8. koszt zabezpieczenia budowy do czasu odbioru końcowego na czas ewentualnych przerw w realizacji, 3.9. koszt odwodnienia wykopów, 3.10. zapewnienie niezbędnych dojść i dojazdów do posesji w trakcie trwania robót, 3.11. pozostałe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ze względu , że roboty będą realizowane w obiekcie istniejącym czynnym i będą miały charakter remontu - przed przygotowaniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej. Uwaga: - załączone przedmiary są elementem pomocniczym w określeniu zakresu zamówienia, - Wykonawca winien uwzględnić w ofercie współczynnik utrudnienia za pracę w obiekcie czynnym. Dopuszcza się możliwość udzielenia, wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwie inwestycje polegające na robotach budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. Przez budynek użyteczności publicznej, Zamawiający rozumie zgodnie z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót branży elektrycznej - posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. G niniejszej specyfikacji. Kryteria oceny: Spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków - wymagań Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów dopuszcza się złożenie im odpowiadających wymienionych w § 2 ust. 2 oraz § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 1. Od Wykonawcy ubiegającego się o przyznanie zamówienia, oraz od innych podmiotów na których polega (w myśl w art. 26 ust 2b ustawy), w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w: a) rozdz. F SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy wymaga się przedstawienia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; b) rozdz. F pkt 1 SIWZ wymaga się przedstawienia koncesji, zezwolenie lub licencji - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) rozdz. F pkt 2 SIWZ wymaga się przedstawienia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - tzn. wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie inwestycje polegające na robotach budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; d) rozdz. F pkt 3 SIWZ wymaga się przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tzn.: Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót branży elektrycznej - posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego.. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ponadto do wykazu wymaga się załączenie odpowiednich dokumentów stwierdzających uprawnienia oraz zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w rozdz. F pkt 5 SIWZ oraz art. 24. ust. 1 ustawy, wymaga się następujących oświadczeń/dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Informacje o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji b) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie (wyłącznie w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27