Przetargi.pl
MODERNIZACJA DACHU KAPLICY CMENTARNEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH

Komunalny Zakład Usług Pogrzebowych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-266 Katowice, ul. Murckowska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2551551 , fax. 032 2517055
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Usług Pogrzebowych
    ul. Murckowska 9 9
    40-266 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2551551, fax. 032 2517055
    REGON: 00354301400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kzup@kzup.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DACHU KAPLICY CMENTARNEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KATOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest wykonanie modernizacji i przebudowy dachu kaplicy cmentarnej na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Panewnickiej w Katowicach. Szczegółowy opis prac zamieszczony jest w SIWZ dostępny w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej. Wartość zamówienia poniżej 150000zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum na okres 36 m-cy. 4. Przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych tożsamych minimum dwóch o wartości powyżej 50.000zł w latach 2006-2009.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. oświadczenie w zakresie art. art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu 5. wypełniony formularz oferty 6. kosztorys ofertowy 7. wykaz osób funkcyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z kopią uprawnień 8. wykaz wykonanych prac tożsamych o wartości powyżej 50.000zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kzup@kzup.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach