Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie Etap I: Klatka Ewakuacyjna Boczna K2 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna Jednostka Organizacyjna Województwa Małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie Etap I: Klatka Ewakuacyjna Boczna K2 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa małopolskiego w Krakowie, Etap I: Klatka ewakuacyjna boczna K2 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż Do zakresu modernizacji etapu pierwszego należy wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu klatki schodowej ewakuacyjnej bocznej K2 oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie: a/ wymiany stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę o wytrzymałości p-poż EI 30, EI 60, montażu klapy oddymiającej, korekty przejść i dróg ewakuacyjnych, robót wykończeniowych b/ elektrycznym -oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego wraz z osprzętem i zasilaniem z centralek piętrowych, instalację elektryczną do oddymiania wraz z czujkami, centralką i sterowaniem oraz zasilaniem centralki z rozdzielni RG. Modernizację należy wykonywać w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również: urządzenie terenu prowadzenia robót budowlanych, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenie istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenie odpowiednich warunków BHP, utrzymanie stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, natomiast gwarancja na urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Obiekt modernizowany uzyskał decyzję pozwolenia na budowę. W trakcie wykonywania robót planuje się, iż nastąpią częściowe odbiory zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie, w którym odbywają się zajęcia dydaktyczne. W przypadkach szczególnych gdzie wymagane będzie zachowanie ciszy i czystości w szkole należy zastosować się do wytycznych Dyrekcji. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek ( zgodnie z art. 36 ust.4 Ustawy PZP) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności występujących w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie finansowania i odbioru robót, zapisy ujęte w SIWZ są bezwzględnie obowiązujące. Cena wykonania zamówienia jest ceną ryczałtową przedstawioną w ofercie wyliczoną w oparciu o załączoną dokumentację. Podstawą do obliczenia ceny jest projekt, natomiast załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy. Fakturowanie wykonanych robót odbywać się będzie na koniec miesiąca na podstawie wykonanych i odebranych przez Inspektora nadzoru robót ujętych w opracowanym przez Wykonawcę harmonogramie rzeczowo-finansowym, zatwierdzonym przez Zamawiającego. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 5.700 zł ( słownie: pięć tysięcy siedemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: 21 1240 6292 1111 0010 5120 5420, z dopiskiem Wpłata wadium - SG 2710.16.2013 . Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Zamawiający, zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę prze upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zjewm.edu.pl/zjewm/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach