Przetargi.pl
Modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o. a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleń na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zamiaru użytkowania (lub braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania) zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: Zakres opracowania obejmuje: dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż., tj. wydzielenie klatek schodowych i zainstalowanie w nich systemu oddymiana. Przebudowa pomieszczeń podyktowana dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. oraz poprawą funkcjonalności pomieszczeń. Zakres robót budowlanych obejmuje: -skucie i wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie na poziomie parteru -przebicia dla nowych i poszerzenia istniejących otworów drzwiowych, -rozbiórka ścianek działowych, przebudowa, wydzielenie nowych pomieszczeń -wymiana stolarki w tym stolarki p.poż zraz zabudową aluminiową p.poż. dla wydzielenia klatki schodowej -skucie i wykonanie nowych tynków w części przyziemia oraz na pozostałych kondygnacjach na klatkach schodowych i korytarzach -wykonanie nowych okładzin podłogowych(panele, płytki gresowe, wykładzina PCV) w części przedszkolnej wraz z klatką schodową(bez sal przedszkolnych) -wykonanie nowych wypraw ściennych, płytki ceramiczne w sanitariatach i zapleczu kuchennym, żywice mineralne na klatkach schodowych, korytarzach i szatniach oraz malowanie pozostałych powierzchni tynków -rozbiórka schodów zewnętrznych drewnianych i wykonanie nowych schodów terenowych na palisadzie -wykonanie opaski i odwodnienia z kostki brukowej przy wejściu do kotłowni -demontaż istniejącej barierki na klatce schodowej przedszkola i schodach zewnętrzny i montaż nowej ze stali nierdzewnej, wykonanie pochwytu ze stali nierdzewnej w bruździe ściany klatki schodowej przedszkola -wymiana wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych i wodnych wraz z montażem zestawu do podnoszenia ciśnienia -wymiana kotłowni węglowej na olejową z wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z dostosowaniem pomieszczeń kotłowni do obowiązujących przepisów -wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej ZAKRES INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ -przebudowę układu pomiaru energii elektrycznej dla przedszkola -przebudowę układu zasilania lokali mieszkalnych, -przebudowę instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, -przebudowę instalacji gniazd wtykowych ogólnych i technologicznych, -przebudowę instalacji siły, -budowę instalacji sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatek schodowych, -budowę instalacji okablowania strukturalnego, -budowę instalacji RTV i SAT, -budowę instalacji telewizji dozorowej, -budowę instalacji domofonowej wraz z kontrolą dostępu, -instalację ochrony przeciwporażeniowej, -instalację połączeń wyrównawczych, 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 31625200-5 Systemy przeciwpożarowe 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa 6. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 7. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem Wadium przetargowe na modernizację budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka - kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 03-06-2015 roku do godz. 10:00. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach