Przetargi.pl
MODERNIZACJA - ROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W PRZEMYŚLU. ETAP III w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna, działania 5.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013 - nr UDA-RPPK.05.02.00-18-012/09-00.

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Jasińskiego 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783038 , fax. 016 6488945
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
    ul. Jasińskiego 15 15
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783038, fax. 016 6488945
    REGON: 00029268100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA - ROZBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W PRZEMYŚLU. ETAP III w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna, działania 5.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013 - nr UDA-RPPK.05.02.00-18-012/09-00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład robót budowlanych wchodzą: I. roboty budowlane: 1. Modernizacja istniejących wind :
    a)szpitalnej osobowo-towarowej: wydłużenie biegu istniejącej windy hydraulicznej o jedną kondygnację,
    b)wymiana istniejącej windy towarowej 3 kondygnacyjnej na nową 4 kondygnacyjną (w istniejącym szybie ),
    2. Roboty wykończeniowe III piętra ,
    3. Dobudowa do budynku zadaszonego podjazdu dla karetek,
    4. Termomodernizacja budynku,
    5. Modernizacja części pomieszczeń parteru,
    II. Instalacje elektryczne
    1. Silnoprądowe (III piętro, parter)
    2. Słaboprądowe - instalacja przyzywowa, logiczna i zasilania dedykowanego (III piętro),
    III. . Instalacja wodno - kanalizacyjna
    1. Instalacja wody zimnej i kanalizacyjna (IIIp. z przyłączem do istniejącej sieci i wymianą wszystkich pionów od poziomu piwnic),
    2. Instalacja ciepłej wody (IIIp. z przyłączem do kotłowni i wymianą wszystkich istniejących pionów od poziomu piwnic),
    IV. . Instalacja centralnego ogrzewania
    1. IIIp. i dobudowana klatka schodowa wraz z przyłączem do istniejącej sieci grzewczej i wymianą wszystkich pionów,
    2. w modernizowanej części pomieszczeń parteru .
    3. działania termomodernizacyjne: montaż regulatorów ciepła na wszystkich grzejnikach w całym budynku
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, techniczna, przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Prace będą realizowane w czynnym zakładzie stałego pobytu osób niepełnosprawnych, w podeszłym wieku, stąd Wykonawca musi zapewnić pełne zabezpieczenie miejsc objętych robotami.
    Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu inwestycji w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty, zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia oraz zakresem wykonanych i przewidywanych do realizacji robót w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie z z-cą dyrektora ds. administracyjno - gospodarczych mgr Anną Jaroczyńską tel. (16) 678-30-38
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferenci zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj . do dnia 20.05.2010 r. do godz. 9.00 .
    2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium:
    a) poręczenie bankowe,
    b) gwarancje bankowe,
    c) gwarancje ubezpieczeniowe,
    d) w formie pieniężnej - przelew bankowy na rachunek Zamawiającego .
    3. Termin i sposób wniesienia wadium:
    - w pieniądzu: płatne do 20.05.2010r. do godz. 900 z dopiskiem Wadium nr postępowania ZP/5/2010 na rachunek Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O/Przemyśl nr 06 1500 1634 1216 3001 0976 0000. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty jako załącznik. Datę wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego uznaje się za datę wpłacenia wadium.
    - pozostałe formy wniesienia wadium - inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego - sekretariatu w kopercie z dopiskiem Wadium nr postępowania ZP/5/2010 w terminie do 20.05.2010r. do godz. 9.00 . Kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty jako załącznik.
    Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania
    4. Zwrot wadium nastąpi na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    - Niezwłocznie :
    a)po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (zatrzymanie wadium). W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu: zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie (w ofercie) przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego.
    b) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
    - wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium (zgodnie z art. 46 ust.1ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
    6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:
    1) wykonawca, którego oferta została wybrana :
    a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
    2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach