Przetargi.pl
MODERNIZACJA 120 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH FUNKCJONUJĄCYCH W INFRASTRUKTURZE PROJEKTU PN. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA 120 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH FUNKCJONUJĄCYCH W INFRASTRUKTURZE PROJEKTU PN. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokonanie modernizacji 120 zestawów komputerowych, które od 2012 r. funkcjonują w infrastrukturze projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin. Zadanie polega na wymianie i rozbudowie pamięci RAM, dołożeniu karty graficznej, wymianie zasilacza, wymianie klawiatury oraz myszy, konserwacji, zabezpieczeniu danych użytkowników, reinstalacji systemu operacyjnego i jego ponownej konfiguracji. Przeznaczone do modernizacji zestawy komputerowe zostały zainstalowane w 19 jednostkach organizacyjnych Gminy Lubin (20 zestawów) oraz w 100 gospodarstwach domowych i podłączone do funkcjonującej sieci Internet w ramach realizacji projektu. Ww. zestawy komputerowe składają się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym Linux Ubuntu, pakietem biurowym Libre Office, przeglądarką internetową) o poniższej konfiguracji: Komputer: Dell Vostro 260, Monitor LCD: Dell 1913 C Procesor: INTEL CELERON G460 PROCESSOR RAM: 4096MB (2X2048) 1333MHZ DDR3 HDD: 250GB SERIAL ATA III RPM 7.200 ODD: 16X DVD+/-RW DRIVE SATA Karta graficzna: zintegrowana GMA X20 Zasilacz: ATX 300W Płyta główna: Podstawka CPU: LGA1155 PCIe x1: 3 gniazda PCIe x16 (karta graficzna): 1 gniazdo Gniazda pamięci RAM: 2szt - Max RAM: 8gb DDR3 1333Mhz System operacyjny: Linux ubuntu 14.04 LTS Warunki realizacji zamówienia: Odbiór sprzętu przez Wykonawcę zamówienia do realizacji procesu modernizacji oraz ponowna jego instalacja i uruchomienie po zakończonej modernizacji nastąpi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, to jest w 100 gospodarstwach domowych mieszkańców Gminy Lubin i 19 jednostkach organizacyjnych Gminy Lubin biorących udział w realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin (zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego). Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w siedzibie Beneficjenta Końcowego, tj. w miejscu lokalizacji sprzętu komputerowego. Lokalizacja zestawów komputerowych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy wykaz lokalizacji zestawów komputerowych Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych, określonych w wykazie otrzymanym od Zamawiającego, w trakcie trwania umowy, przy czym o przedmiotowej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zestawów komputerowych objętych niniejszym zamówieniem w przypadku, gdy Beneficjent Końcowy nie będzie obecny w miejscu lokalizacji sprzętu w okresie trwania umowy. Koszty związane z odbiorem sprzętu oraz ponownym dostarczeniem, podłączeniem i uruchomieniem leżą po stronie Wykonawcy. Podczas procedury modernizacji odpowiedzialność za powierzony sprzęt komputerowy leży po stronie Wykonawcy. Oferowane w ramach zadania podzespoły oraz sprzęt muszą spełniać wszystkie parametry określone w załączniku nr 10 do SIWZ - muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu protokołu potwierdzającego wykonanie zakresu modernizacji z wyszczególnieniem indywidualnych numerów seryjnych zastosowanych podzespołów, podania ich producenta, typu, modelu oraz protokołu dokonania podłączenia zmodernizowanego sprzętu u użytkownika końcowego. Oba ww. protokoły zawierać muszą miejsce i datę zakończenia / finalizacji zadania oraz podpis użytkownika końcowego, potwierdzający zrealizowaną usługę. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu kart gwarancyjnych lub innych dokumentów potwierdzających gwarancję na wszystkie elementy realizowanej usługi. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku ujawnienia wad sprzętu w okresie rękojmi przystąpi do usunięcia wad niezwłocznie w terminie do 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zgłoszenia usług gwarancyjnych w imieniu Zamawiającego wykonywać będzie firma serwisująca infrastrukturę projektową, zgodnie z obowiązującą umową. Usunięcie awarii nastąpi w następny dzień roboczy od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeżeli termin usunięcia wad przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, termin ten ulegnie przesunięciu na najbliższy dzień roboczy. Naprawa bądź wymiana wadliwych podzespołów realizowana będzie w miejscu użytkowania sprzętu. Jeżeli naprawa w miejscu użytkowania sprzętu nie będzie możliwa, Wykonawca na czas naprawy w serwisie udostępni użytkownikowi końcowemu kompletny sprzęt zastępczy o parametrach analogicznych do urządzenia naprawianego. Wykonawca osobiście w miejscu użytkowania dokona odbioru sprzętu przekazywanego do naprawy i podłączy sprzęt zastępczy na własny koszt. Czas na usunięcie awarii poza miejscem użytkowania wynosił będzie do 14 dni roboczych od chwili odbioru wadliwego sprzętu. W uzasadnionych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym dopuszcza się możliwość przedłużenia określonego wyżej terminu, co nie wymaga zmiany niniejszej umowy. Zamawiana usługa obejmuje : 1. Zabezpieczenie danych z komputera wskazanych przez Beneficjenta. 2. Wyczyszczenie komputera, oraz monitora. 3. Wymiana pasty termoprzewodzącej na procesorze. 4. Montaż nowych, nieużywanych podzespołów zgodnie z opisem Oferowany w ramach zadania sprzęt komputerowy oraz podzespoły, stanowiącym załącznik nr 10 do SWIZ. 5. Utylizacja zdemontowanego sprzętu oraz dostarczenie dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Ponowna instalacja systemu operacyjnego Linux Ubuntu 14.04 64 bit LTS. 7. Instalacja sterowników oraz wszystkich dostępnych aktualizacji. 8. Instalacja oprogramowania przeglądarki internetowej wskazanej przez Beneficjenta, instalacja darmowego pakietu biurowego preferowanego przez Beneficjenta, kodeki audio-video. Instalacja oprogramowania wskazanego przez Beneficjenta nastąpi po okazaniu przez niego licencji lub potwierdzenia możliwości darmowego korzystania z ww. oprogramowania. 9. Przywrócenie danych użytkownika takich jak , dokumenty, galeria, muzyka itd. wskazanych przez Beneficjenta. 10. Konfiguracja Internetu, testowanie prawidłowego podłączenia do Internetu. 11. Przekazanie protokołu potwierdzającego wykonanie czynności. Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. Wymagany termin realizacji zamówienia: maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji może być skrócony do 17 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 21 specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach