Przetargi.pl
Likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie dojścia i dostosowania dwóch wejść do budynku Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego dla osób niepełnosprawnych w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Dobrym Mieście

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Grunwaldzka 10b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 61 68 222 , fax. 89 61 68 267
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Grunwaldzka 10b 10b
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 61 68 222, fax. 89 61 68 267
    REGON: 51099386800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie dojścia i dostosowania dwóch wejść do budynku Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego dla osób niepełnosprawnych w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na likwidacji barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie dojścia i dostosowanie dwóch wejść do budynku Pawilonu Diagnostyczno - Terapeutycznego do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis techniczny (załącznik Nr 3 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik Nr 2 do SIWZ), rysunki techniczne obejmujące przedmiotem zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ). 3. Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej i zbadanie miejsca wykonywania robót i jego otoczenia, oraz pozyskanie wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, i przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Wykonawca podczas wizji lokalnej ustali z Zamawiającym kolor terakoty, rodzaj i kolor polbruku, drzwi, poręczy-pochwytów dla osób niepełnosprawnych oraz inne szczegóły dotyczące wykonania prac. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz przepisami prawa budowlanego. 5. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości, w szczególności wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisach. 6. Drzwi przystosowane mają być dla osób niepełnosprawnych, czyli nie mogą mieć progu i samozamykacza, natomiast muszą posiadać uchwyt na odpowiedniej wysokości, przystosowany do otwierania drzwi przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich . W związku z tym że są to drzwi wejściowe do budynku muszą być antywłamaniowe i mieć klasę ognioodporna El 60. 7. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wykonywania prac zewnętrznych, tj. podjazdu i pochylni dla osób niepełnosprawnych dokonywać pomiarów geodezyjnych w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy w pełnym zakresie robót z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia podpisu protokołu odbioru końcowego robót. 7. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Termin wykonania - 60 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach