Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych Przedmiot główny: CPV: 70.00.00.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie nieruchomości Zamówienie składa się z dwóch części: a) Część 1. zamówienia - Wykonanie 237 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Gminy Miasto Elbląg w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste oraz z tytułu trwałego zarządu. b) Część 2. zamówienia - Wykonanie 3 operatów szacunkowych nieruchomości przejętych przez Gminę Miasto Elbląg w związku z inwestycją pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową dróg gminnych Nr 401224N ul. Kuśnierskiej i Nr 401072N ul. Klasztornej w Elblągu celem ustalenia odszkodowania oraz wykonanie 6 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych celem ustalenia czy w wyniku podziału dokonanego na wniosek właściciela nieruchomości wzrosła wartość uzasadniająca naliczenie opłaty adiacenckiej. 2. Przedmiot i zakres Części 1. zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 237 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Gminy Miasto Elbląg w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste oraz z tytułu trwałego zarządu - dotyczy nieruchomości wymienionych w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych, (szczegółowy opis nieruchomości zawiera załącznik nr 1 do umowy - ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ) b) Wykonanie operatów szacunkowych musi być zgodne z wymogami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 ze zmianami) c) Wykonanie zamawianych usług - na podstawie zlecenia Zamawiającego, które będzie określało przedmiot ilościowy zlecenia i termin jego wykonania. 3. Przedmiot i zakres Części 2. zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: A. 3 operatów szacunkowych nieruchomości przejętych przez Gminę Miasto Elbląg w związku z inwestycją pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową dróg gminnych Nr 401224N ul. Kuśnierskiej i Nr 401072N ul. Klasztornej w Elblągu celem ustalenia odszkodowania - dotyczy nieruchomości wymienionych w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych (szczegółowy opis nieruchomości zawiera załącznik nr 1 do umowy - ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ) B. 6 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych celem ustalenia czy w wyniku podziału dokonanego na wniosek właściciela nieruchomości wzrosła wartość uzasadniająca naliczenie opłaty adiacenckiej - dotyczy nieruchomości wymienionych w Załączniku I do ogłoszenia - informacje dotyczące ofert częściowych (szczegółowy opis nieruchomości zawiera załącznik nr 1 do umowy - ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ) b) Wykonanie operatów szacunkowych musi być zgodne z wymogami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 ze zmianami). c) Wykonanie zamawianych usług - na podstawie zlecenia Zamawiającego, które będzie określało przedmiot ilościowy zlecenia i termin jego wykonania. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach