Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
- Data zamieszczenia: 2015-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług związanych ze sporządzeniem opinii na temat wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych ze sporządzeniem opinii na temat wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa. 2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na trzy części: 1) Część I- Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych oraz praw związanych z nieruchomościami dla różnych celów, dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i mieniem Skarbu Państwa w 2016r. 2) Część II - sporządzenie opinii o wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i udziałem w nieruchomości wspólnej, położonych na terenie m. Olsztyna, w formie operatów szacunkowych, przy wykorzystaniu istniejącej inwentaryzacji, dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2016r. 3) Część III - sporządzanie w 2016r. opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej, ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia planu miejscowego lub jego zmiany. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz został zawarty w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7.900,00 zł z podziałem na części: 1) Część I - wadium wysokości 5.200,00 zł 2) Część II - wadium wysokości 1.400,00 zł 3) Część III - wadium wysokości 1.300,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin usunięcia wad w operacie szacunkowym, stwierdzonych po dokonaniu odbioru wyceny
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1449N od mostu na rzece Wadąg przez miejscowość Kieźliny do DK 51
Dodano: 2015-10-17 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1203N od skrzyżowania z drogą wojewódzką 527 do miejscowości Jonkowo, dalej drogą powiatową nr 1407N w m. Jonkowo, następnie drogą powiatową nr 1368N przez miejscowość Węgajty do miejscowości Godki, dalej droga gminną przez Porbady do miejscowości Wrzesina - skrzyżowanie z drogą wojewódzką 527
Dodano: 2015-10-17 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1442N od skrzyżowania z DK 51 w m. Spręcowo do m. Tuławki, następnie Nr 1449N do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1430N Różnowo-Barczewko, następnie do granicy Olsztyna
Dodano: 2015-10-17 - Wyznaczenie i stabilizacja granic pasa drogowego dróg krajowych nr 53, 58 i 59 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Szczytnie z podziałem na dwa zadania
Dodano: 2015-05-28 - Obsługa geodezyjna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2015-05-19 - Świadczenie usług wyceny i inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie gminy Pisz
Dodano: 2015-03-06 - Zakup usług związanych ze sporządzeniem opinii na temat wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa w 2015 roku
Dodano: 2014-12-18 - Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne
Dodano: 2014-09-16 - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych
Dodano: 2014-04-18 - Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby zbycia i nabycia, naliczenia opłat adiacenckich, aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego i określenie wartości opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności.
Dodano: 2014-03-19