Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6455124
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1 1
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6455124
REGON: 00052497300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie i zimowe utrzymanie drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi chodnikami na terenie Gminy Miejskiej Kamienna Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie drogi krajowej nr 5 w granicach administracyjnych miasta Kamienna Góra wraz z przyległymi do drogi chodnikami, zimowe utrzymanie chodników przyległych do drogi krajowej nr 5 oraz czyszczenie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej, usytuowanych w pasie tej drogi (122 studzienki). Wykonywanie usług będzie zgodne z zasadami utrzymania czystości nawierzchni jezdni i chodników określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 05, poz. 236 z 2008 r. z póź. zm.) oraz uchwałą nr VII/45/07Rady Miejskiej w Kamiennej Górze z dnia 28 marca 2007 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Kamienna Góra. Zamawiający informuje, że ilość przyległych chodników do drogi krajowej nr 5 przeznaczonych do utrzymania wynosi 16071 m, zaś ilość okrawężnikowanych odcinków drogi krajowej nr 5 wynosi 11059 m. W ramach utrzymania do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi do niej chodnikami w granicach administracyjnych Miasta Kamienna Góra w okresie letnim, a w okresie zimowym odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników przyległych do drogi krajowej nr 5 na obszarze zgodnym z załącznikiem do Przedmiotu zamówienia. W okresie zimowym, gdy nie będą występowały opady śniegu do obowiązku Wykonawcy należy utrzymanie czystości chodników i jezdni jak w okresie letnim, łącznie z opróżnieniem pojemników na odpady i wywiezieniem na składowisko odpadów. Wykonawca winien być w tym czasie w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że zasady odśnieżania, usuwania śliskości i gołoledzi na chodnikach są następujące: a) na zleconych ciągach pieszych zostanie ustawiona dostateczna ilość pojemników na piasek. b) do zwalczania śliskości będą stosowane materiały szorstkie (piasek). Używanie mieszanki piasku z solą dopuszcza się przy utrzymaniu stromych wzniesień. c) utrzymywanie ciągów pieszych odbywać się będzie od poniedziałku do niedzieli we wczesnych godzinach rannych, tj. przystąpienie do pracy następować będzie o godzinie 3:00 lub 4:00. d) wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia niezbędnych do wykonania prac pracowników, wyłącznie na jedną zmianę roboczą (zmiana 8-godzinna). W związku z powyższym dopuszcza się stałe występowanie zadeptanego śniegu w ograniczonym zakresie, nie utrudniającym w znacznym stopniu poruszania się osób pieszych. e) w przypadku dogodnych warunków pogodowych przy dodatniej temperaturze powietrza, Wykonawca będzie przystępował do usuwania rozmarzającego śniegu i lodu na pobocze chodnika. 2. W przypadku letniego i zimowego utrzymania czystości ustala się częstotliwość sprzątania dwa razy w tygodniu wraz z opróżnianiem pojemników na odpady i wywiezieniem na składowisko odpadów. 3. Oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej 4 razy w czasie obowiązywania umowy (2 razy w ciągu roku). 4. Po zakończeniu zimy usunięcie materiałów szorstkich i oczyszczenie nawierzchni chodników. Warunkiem udziału w postępowaniu jest m.in. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponowanie sprzętem określonym w Części I - Instrukcja dla Wykonawców pkt 8.1.2. lit. b). Podane w Części I - Instrukcja dla Wykonawców pkt 8.1.2. lit. b) ilości sprzętu są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie utrzymania drogi i chodników zgodnie z wymaganymi standardami. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do posypywania chodników, jego załadunku oraz składowania. W okresie zimowym odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej chodników winno odbywać się w IV standardzie zimowego utrzymania. W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W ryczałt za letnie i zimowe utrzymanie winny być wkalkulowane wszystkie koszty Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi, a przede wszystkim: koszty materiału szorstkiego służącego do posypywania, jego załadunku i składowania, koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem lub nienależytego wykonywania prac, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi do niej chodnikami. Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym: a) posiadają wydane przez właściwy organ zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 05, poz. 236 z 2008 r. z późn. zm.), b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz zbierania odpadów wydane przez właściwych starostów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonywanie usługi przez okres minimum sezonu letniego i jednego sezonu zimowego, przy czym wartość usług wykonywanych w każdym sezonie musi być nie mniejsza niż 50.000,00 zł, b) dysponują sprzętem niezbędnym do utrzymania dróg, w tym minimum: - samochodem: zamiatarką mechaniczną, - samochodem-polewaczką o pojemności zbiornika roboczego min. 7m3, - dwoma samochodami: piaskarko-solarkami z napędem na 4 koła, - mikrociągnikiem (moc min. 35 KM, ciężar całkowity poniżej 1,5 Mg, rozstaw kół max. 1,2 m), z wyposażeniem w postaci: pługu do odśnieżania, posypywarki mechanicznej, szczotki do zamiatania ze zraszaniem wody, - ładowarką samojezdną lub ciągnikową (załadunek śniegu), - dwoma pojazdami samobieżnymi do odśnieżania dróg, - dwoma samochodami przystosowanymi do wywozu kontenerów KP-7, - pojemnikami na składowanie piasku do akcji zimowej (PED) w liczbie 20 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości sług, wystawione przez podmioty na rzecz których usługi te były świadczone. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych lub oświadczenie, że są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 05, poz. 236 z 2008 r. z późn. zm.). 8. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz w zakresie transportu odpadów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
Dodano: 2015-05-04 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2014/2015 oraz 2015/2016
Dodano: 2014-09-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-08-14 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-07-24 - Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary
Dodano: 2014-04-18 - WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z LETNIM UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI ULIC NA TERENIE MIAST POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO
Dodano: 2014-01-21 - Sprzątanie ulic i placów powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części
Dodano: 2013-12-12 - Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary
Dodano: 2013-05-28 - WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z LETNIM UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI ULIC NA TERENIE MIAST POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO
Dodano: 2013-01-25 - ZP.21.2012 Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta Strzelina.
Dodano: 2012-12-17