Przetargi.pl
Kurs komputerowy z modułem fakturowania, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 90 godz. dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs komputerowy z modułem fakturowania, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 90 godz. dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KURS Kurs komputerowy z modułem fakturowania Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi komputera i wykorzystania go jako podstawowego narzędzia w pracy zawodowej oraz teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania prac związanych z fakturowaniem. 1.1.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: a)podstawy obsługi systemu WINDOWS: - BHP na stanowisku komputerowym, - budowę i zasady działania komputera, - urządzenia zewnętrzne podłączane do komputera, - właściwości systemu - panel sterowania, - uruchamianie programów, - organizacja menu START, - narzędzia administracyjne, b)podstawy obsługi edytora tekstu WORD: - otwieranie i zamykanie dokumentów, - ustawienia strony, - formatowanie tekstu, - rysowanie i formatowanie tabel, c)arkusz kalkulacyjny: - omówienie podstawowych funkcji programu, - organizacja arkusza kalkulacyjnego, - skróty klawiszowe przydatne w posługiwaniu się programem, - wykorzystanie formuł do wykonywania prostych i nieco bardziej skomplikowanych obliczeń, - metody odwoływania się do danych przechowywanych w innych komórkach, arkuszach, skoroszytach, - budowanie tabel i ich formatowanie, - wstawianie wykresów, - wykonywanie obliczeń. d)grafika prezentacyjna: - zapoznanie z programem, - narzędzia użytkowe, - tworzenie prezentacji multimedialnych, - wstawianie obiektów graficznych, - tworzenie szablonu. e)program do fakturowania: wystawianie faktur VAT, paragonów, faktur korygujących, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, tworzenie kartoteki kontrahentów, towarów i dokumentów, tworzenie raportów i zestawień. 1.2. Organizacja kursu: a)kurs obejmuje 12 osadzonych, b)termin przeprowadzenia kursu: do 12 listopada 2010 r. c)miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, d)szkolenie winno obejmować 90 godzin (50 godzin zajęć z podstaw obsługi komputera oraz 40 godzin z obsługi programu do fakturowania). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, f)szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, g)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45, h)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, i)szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej, oraz wydaniem odpowiedniej dokumentacji stwierdzającej ukończenie przedmiotowego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U z 2006r., nr 31, poz. 216). 1.3. Zobowiązania WYKONAWCY a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b)WYKONAWCA którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do stawienia się min. na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia do zainstalowania dla wszystkich uczestników kursu, programu komputerowego służącego do fakturowania. c)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu. W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały do zajęć praktycznych i ćwiczeń w postaci: materiałów biurowych (długopisy, zeszyty), oraz podręczników (podręcznik do obsługi komputera oraz obsługi WINDOWS i pakietu OFFICE, oraz podręcznik do obsługi programu do fakturowania). d)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania (Załącznik nr 2 do SIWZ) (Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216).) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestr wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia. e)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu potwierdzeniem jest podpis uczestnika kursu przy konkretnej dacie (podpisy muszą być składane długopisem koloru niebieskiego), f)WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczyć 1 laptop dla 12-go uczestnika kursu, oprogramowanie zainstalowane na laptopie powinno być takie samo jak na komputerach zapewnionych przez ZAMAWIAJĄCEGO do realizacji kursu. WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczyć laptop min. dzień przed rozpoczęciem kursu w celu kontroli przez służbę informatyczną jednostki. Na czas trwania kursu laptop powinien zostać na terenie jednostki. g)Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury za przeprowadzenie kursu Kurs komputerowy z modułem do fakturowania następnego dnia po po zakończeniu szkolenia (do dnia 19.10.2010 r.). 1.4. Do kosztów WYKONAWCY należy: a)koszt badań lekarskich 12 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, b)koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników: do obsługi komputera, systemu WINDOWS oraz pakietu OFFICE i obsługi programu do fakturowania, oraz materiałów biurowych w postaci długopisów i zeszytów nie mogą przekroczyć 39 - 40% wartości ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, c)koszt ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). d)materiały zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. 1.5. ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę multimedialną wyposażoną w 11 stanowisk komputerowych z systemem Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem biurowym Open Office i Microsoft Office 2007,WYKONAWCA gwarantuje 1 laptop dla 12-go uczestnika kursu, dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, dostęp do czarno - białej i kolorowej drukarki, umożliwiającej przygotowanie materiałów szkoleniowych (poglądowych) dla uczestników kursu. 1.6. Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216). Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach