Przetargi.pl
Kredyt w wysokości 550.000 zł na finansowanie zadań gminy w zakresie oświaty i wychowania

Miasto i Gmina Gołańcz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2615911 , fax. (067) 261 59 11
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Gołańcz
    ul. Dr P. Kowalika 2 2
    62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2615911, fax. (067) 261 59 11
    REGON: 00052830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt w wysokości 550.000 zł na finansowanie zadań gminy w zakresie oświaty i wychowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kredyt w wysokości 550.000,00 zł PLN (słownie: pięćsetpięćdziesiąttysięcy złotych 00/100) 2. okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 31 października 2022 roku 3. okres karencji - do 30.08.2011 roku. 4. początek spłaty kapitału - 31.08.2011 rok 5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: Nr Raty Data Rata kapitału 1 2011-08-31 5 000,00 2 2012-07-31 5 000,00 3 2013-07-31 6 000,00 4 2014-07-31 6 000,00 5 2015-07-31 10 000,00 6 2016-07-31 20 000,00 7 2017-07-31 32 500,00 8 2018-08-31 20 000,00 9 2019-08-31 20 000,00 10 2020-07-31 50 000,00 11 2020-08-31 50 000,00 12 2020-11-30 60 000,00 13 2021-07-31 35 500,00 14 2021-11-30 50 000,00 15 2021-12-31 30 000,00 16 2022-05-31 75 000,00 17 2022-10-31 75 000,00 RAZEM 550 000,00 6. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia. 7. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi do 2 dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej do 31.12.2010 roku 8. Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach