Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy na zwiększenie deficytu budżetu gminy w 2009 roku

Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
    Obrowo 54 54
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
    REGON: 00053438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy na zwiększenie deficytu budżetu gminy w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Obrowo kredytu długoterminowego w kwocie 2.347.401,00 zł na zwiększenie deficytu budżetu gminy w 2009 roku. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2012r. i zakończyć 31.12.2014r. - w roku 2012 - 500.000,00 zł, - w roku 2013 - 1.000.000,00 zł, - w roku 2014 - 847.401,00 zł. Zamawiający zobowiązuje się spłacać oprocentowanie wraz z marżą banku w okresach miesięcznych poczynając od 31.01.2010r., a następnie na koniec każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości z których Zamawiający zrezygnował. Koszt kredytu stanowić będzie: - prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, - odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w postaci weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6 posiadają uprawnienia do podpisania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowo ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 3. . Aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności , aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (nie starsze niż 3 m-ce). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach