Miasto i Gmina ogłasza przetarg
- Adres: 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2655123 , fax. 054 2655112
- Data zamieszczenia: 2010-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina
ul. Kościelna 1 1
88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2655123, fax. 054 2655112
REGON: 00053971090991 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku w wysokości 1.000.000,00 zł. ( słownie: jeden milion złotych). Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w 2010 roku który wymaga zachowania następujących warunków: 1. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 10 lat tj. do 31.12.2020 r. 2. Waluta kredytu - PLN 3. Kwota kredytu: 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych ), 4. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie po zawarciu umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2010r. Uruchomienie kredytów lub kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 5. Proponowane terminy i wysokość transz: transza kwota w zł Data 1 850 000,00 25.11.2010 2 150 000,00 31.12.2010 6. Zamawiający może zmienić proponowane ilości transz, terminy i wysokości transz w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu - bez pobierania przez Wykonawcę prowizji i opłat. 8. Uruchomienie transz kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 3 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą faksu) na konto bankowe Zamawiającego. Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i stopy redyskonta weksli. 10. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 11. Stopa redyskonta weksli będzie zmienna - ustalana przez RPP i obowiązująca od dnia ogłoszenia. 12. W okresie od zawarcia umowy do końca roku 2010 Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytu do ostatniego dnia miesiąca włącznie. 13. Spłata odsetek, naliczanych w tym okresie następować będzie do końca każdego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 14. Spłata 120 równych rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie miesięcznie począwszy od roku 2011 do roku 2020 - w terminie do końca każdego miesiąca, a spłata odsetek miesięcznie do końca każdego miesiąca. a) karencja w spłacie kapitału: do dnia 31 stycznia 2011 roku b) karencja w spłacie odsetek: do 31 stycznia 2010 roku, c)spłata kapitału po upływie okresu karencji 15. Harmonogram spłaty zadłużenia dostarczy Zamawiającemu Wykonawca z chwilą podpisania umowy, jako jej załącznik, a następnie będzie go aktualizował po każdej zmianie stopy redyskonta weksli 16. Za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji, a odsetki będą naliczone za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 18. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 19. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 20. W przypadku likwidacji wskaźnika stopa redyskonta weksli zostanie on, za porozumieniem Stron, zamieniony na wskaźnik, który go zastąpi , albo na wskaźnik najbardziej zbliżony wielkością i charakterem do stopy redyskonta weksli, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 21. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanym kredytem. 22. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. Uwaga: Wysokość, ilość transz oraz data wypłaty każdej z transz może zostać zmieniona przez Zamawiającego, przy czym w takim przypadku Zamawiający zawiadomi Bank o zmianie wypłaty transzy z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu wcześniej niż określono w umowie - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanych kredytów, wcześniejszej spłaty kredytów oraz z tytułu administrowania kredytami, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, Informacje uzupełniające Zamawiający podaje informacje pozwalające ocenić jego sytuację finansową 1. Uchwała budżetowa na rok 2010 Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r. 2. Załącznik nr 3 do Uchwały Nr XXX-172-09 z dnia 18 grudnia 2009r. 3. Zarządzenie Nr 6-2010 z dnia 10 marca 2010 r. w sprawie ogłoszenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 rok. 4. Uchwały RIO z dnia 14 grudnia 2009 roku o projekcie uchwały budżetowej Gminy na rok 2010 5. Uchwała RIO z dnia 17 marca 2010 roku 6. Uchwała RIO z dnia 14 września 2010 roku 7. Uchwała Nr XXXV-194-10 z dnia 30 czerwca 2010r. w sprawie zaciągnięcia kredytu. 8. Sprawozdanie Rb-27S za 2009 rok 9. Sprawozdanie Rb-28S za 2009 rok 10. Sprawozdanie Rb-28S za I półrocze 2010 11. Sprawozdanie Rb-N za II kwartał 2010 roku 12. Sprawozdanie Rb-NDS za 2009 rok 13. Sprawozdanie Rb-Z za 2009 rok 14. Sprawozdanie Rb-Z za II kwartał 2010 roku 15. Sprawozdanie Rb-27S za I półrocze 2010 16. Uchwała Nr XXXI-173-10 z dnia 17 lutego 2010r. 17. Uchwała Nr XXXVIII-208-10 z dnia 17 września 2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000 zł., do dnia 27 października 2010 roku do godz. 10.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06