Gmina Dąbrowa Chełmińska ogłasza przetarg
- Adres: 86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3816-005 , fax. 052 3816-290
- Data zamieszczenia: 2010-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Chełmińska
ul. Bydgoska 21 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3816-005, fax. 052 3816-290
REGON: 09235064200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy na pokrycie deficytu budżetu gminy w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2010 rok. 2. Wysokość kredytu: 1.400.000,00 PLN (słownie: jeden milion czterysta tysiące złotych). 3.1. Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia 1 października 2010 r. 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2011r. i zakończyć 31.08.2020r. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2011r. na koniec każdego miesiąca. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty. 3.4. Kredyt zaciągany jest na sfinansowanie deficytu budżetu na 2010 roku, w związku z tym zostanie on przeznaczony na finansowanie zarówno zadań bieżących jak i inwestycyjnych ujętych w budżecie gminy według aktualnych potrzeb a nie na konkretnie wskazane cele. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: 3.7.1. prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, 3.7.2. odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 01.08.2010r). 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowa Chełmińska wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią dodatek nr 3 do SIWZ : 3.11.1. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2008,2009 i I kwartał 2010 roku 3.11.2. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2008, 2009 i I kwartał 2010 roku, 3.11.3. sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2008, 2009 i I kwartał 2010 roku, 3.11.4. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska - za 2008, 2009 roku, 3.11.5. opinia RIO o przedłożonym projekcie budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na rok 2010, 3.11.6. opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na rok 2010 oraz załączonej do projektu prognozie kwoty długu, 3.13. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66.11.30.00-5 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06