Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2012r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, ul. Mrotecka 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 052 5870407
  • Data zamieszczenia: 2012-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 052 5870407
    REGON: 00054702300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sicienko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2012r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Sicienko w 2012r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, w wysokość 1.187.176,00 PLN słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt siedem tysięcy sto siedemdziesiąt sześć złotych. Kredyt w kwocie 885.756,91 zł postawiony do dyspozycji Zamawiającego od następnego dnia po podpisaniu umowy -dla obliczenia oferty należy przyjąć uruchomienie od dnia 11.10.2012- i przeznaczony będzie na refundację spłaconych w okresie od stycznia do września 2012r rat i pożyczek ze środków własnych niemających pokrycia w przychodach. Pozostała kwota w wysokości 301.419,09 zł przeznaczona będzie na spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek i uruchamiana będzie na wniosek kredytobiorcy w terminach : do 25.10.2012r w wysokości 96.367,03 zł do 25.11.2012r w wysokości 53.026,03zł do 20.12 2012r w wysokości 152.026,03 zł 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2013r. i zakończyć 29.12.2017r. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2013r na koniec każdego miesiąca. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty. 3.4. Kredyt zaciągany jest na refundację spłaconych przez Gminę w okresie od stycznia do września 2012 rat kredytów i pożyczek oraz na spłatę w październiku, listopadzie i grudniu 2012r zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M -obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca- powiększone o stałą marżę Banku 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: 3.7.1. prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w dniu zawarcia umowy, 3.7.2. odsetki od wykorzystanego - zgodnie z §4 SIWZ- kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M -obowiązującą na 03.09.2012r. 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Sicienko wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią dodatek nr 3 do SIWZ : 3.11.1. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2010,2011 oraz II kwartał 2012 roku 3.11.2. sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych -zbiorczo- za rok 2010 , 2011 i II kwartał 2012 roku, 3.11.3. sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych -zbiorczo- za rok 2010, 2011 i II kwartał 2012roku, 3.11.4. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2010, 2011 i II kwartał 2012roku, 3.11.5. sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2010, 2011 i II kwartał 2012roku,, 3.11.6. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Sicienko - za rok 2010, 2011. 3.11.7. opinia RIO o przedłożonym projekcie budżetu Gminy Sicienko na rok 2012, 3.11.8. opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciągniętego przez Gminę Sicienko na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich. 3.11.9. oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne 3.11.10. informacja dotycząca zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek wg stanu na dzień 31.07.2012r. 3.11.11. zarządzenie Nr 41/2012 Wójta Gminy Sicienko z dnia 29 czerwca 2012r w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zo0bowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek 3.11.12. nadmieniamy ponadto, że uchwała budżetowa na 2012 roku wraz ze zmianami zawierająca upoważnienie Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu objętego niniejszym zamówieniem i sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżety za 2010 i 2011 rok oraz I półrocze 2012 zamieszczone są na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Sicienko www.bip.sicienko.pl w zakładce Budżet 3.12. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć: 3.12.1. aktualne zaświadczenia z ZUS i US 3.12.2. zaświadczenie o nadaniu NIP i REGON 3.12.3. dokumenty powołujące Wójta i Skarbnika 3.13.Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach