Przetargi.pl
Kontrakt na Roboty wg FIDIC Czerwona Księga pn. Unieszkodliwienie co najmniej 72 tys. m? odpadów niebezpiecznych oraz dokończenie rekultywacji kwatery K3 Centralnego Składowiska Odpadów, na terenie byłych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach

Skarb Państwa-Starosta Tarnogórski Wykonujący Zadania z Zakresu Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 381 37 11 , fax. 32 381 37 27
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa-Starosta Tarnogórski Wykonujący Zadania z Zakresu Administracji Rządowej
    Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 381 37 11, fax. 32 381 37 27
    REGON: 27628546000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt na Roboty wg FIDIC Czerwona Księga pn. Unieszkodliwienie co najmniej 72 tys. m? odpadów niebezpiecznych oraz dokończenie rekultywacji kwatery K3 Centralnego Składowiska Odpadów, na terenie byłych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia: Unieszkodliwienie co najmniej 72 tys. m? odpadów niebezpiecznych oraz dokończenie rekultywacji kwatery K3 Centralnego Składowiska Odpadów, na terenie byłych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 3. Ilekroć w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ występuje wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie wyrobów i materiałów równoważnych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 4.1. wykonania Robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w SIWZ, 4.2. urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych, 4.3. zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: 4.3.1. dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie scieków), ciepła i innych mediów, a takIe usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji Robót będących przedmiotem zamówienia, 4.3.2. utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci zostanie uzgodnione z Zamawiającym, 4.3.3. zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. 4.4. wykonania i uzgodnienia, zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu), 4.5. zapewnienia, na własny koszt, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, 4.6. zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251, z pózn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 z późń. zm.) i dostarczenia Zamawiajacemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów), 4.7. naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia Robót oraz zachowania czystosci dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy, 4.8. ponoszenia w okresie do dnia wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia Robót kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia, 4.9. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia Robót i zgłoszenia do odbioru końcowego (przed wystawieniem Świadectwa Przejęcia) pełnej dokumentacji powykonawczej w czterech egzemplarzach papierowych oraz w dwóch egzemplarzach w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD pełnej wersji dokumentacji w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza, w mysl przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z pózn. zm.) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególnosci: 4.9.1.projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), 4.9.2.inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, w tym w wersji zgodnej z platformą GIS, 4.9.3.dziennik budowy, 4.9.4.instrukcje techniczne, 4.9.5.atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii - poswiadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). 4.10. wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w Umowie, w celu wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Wykonania, w szczególności: dostarczenie wszystkich dokumentów, ukończenie wszystkich Robót i dokonanie ich prób włącznie z usunięciem wszelkich wad, 4.11. uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi oraz w przeglądzie - po wystawieniu Świadectwa Przejęcia, 4.12. usuwania wad w okresie gwarancji jakości dla robót. 5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB), przedmiar robót oraz wizje w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, projekt wykonawczy, przedmiar oraz STWiORB stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiajacego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Mickiewicza 41, pokój 13). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiajacego. 6. Wymagania dotyczace przedmiotu zamówienia: Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 PB). Zamawiajacy dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informacje o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych). 7. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków krajowych: WFOŚiGW z siedzibą Katowicach i NFOŚiGW z siedzibą w Warszawie. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega dotacji ze środków krajowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach