Przetargi.pl
Konserwacja cieków : potok F , Krzemienica , Jadkowa , Stara Oława

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Polna Droga 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 852 30 58 , fax. 074 852 22 34
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy
    ul. Polna Droga 1 1
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 852 30 58, fax. 074 852 22 34
    REGON: 93296478800045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja cieków : potok F , Krzemienica , Jadkowa , Stara Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja cieków : potok F w m. Walim ( gm. Walim ) - część zamówienia - nr 1, Krzemienica w m. Kamieniec ( gm. Kłodzko ) - część zamówienia - nr 2 , Jadkowa w m. Ostroszowice ( gm. Dzierżoniów ) - część zamówienia - nr 3 , Stara Oława w m. Henryków ( gm. Ziębice ) - część zamówienia - nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1.Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego . 2.Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń , że Wykonawca : spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń , uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego. 3. Złożenie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego , sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 6. Złożenie zestawienia wykonanych usług potwierdzonych referencjami wykonanych robót z okresu trzech ostatnich lat . Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt . 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń . 3. Oświadczenie Wykonawcy , że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego . 4. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego . B. DOKUMENTY : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( dla każdego z obiektów lub pakietu obiektów objętych postępowaniem odrębnie ) . 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 3. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) . 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa , uchwały , umowy spółki itp. ) . W przypadku spółek cywilnych , konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przy czym co najmniej 1 robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach