Przetargi.pl
rozbudowa i modernizacja strony internetowej

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3261325 w. 128 , fax. 071 3260622
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
    ul. Koszarowa 5 5
    51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3261325 w. 128, fax. 071 3260622
    REGON: 00029046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbudowa i modernizacja strony internetowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od wykonawców wykonania następujących usług: 1.w zakresie poczty elektronicznej i pracy grupowej a)dostawa wymaganych licencji: dla 150 użytkowników poczty dla serwera pocztowego - 1szt. dla platformy systemowej - 1 szt. b)obsługa wniosku o domenę internetową oraz zakup domeny c)wykonanie projektowej dokumentacji technicznej systemu pocztowego d)instalacja i konfiguracja platformy systemowej (w tym integracja systemu z domeną Microsoft Windows i Active Directory) e)instalacja oprogramowania poczty i pracy grupowej f)konfiguracja oprogramowania poczty g)integracja systemu poczty z posiadanym przez Zamawiającego sieciowym urzędem certyfikacji (CA) na bazie domeny Microsoft Windows h)definicja skrzynek pocztowych dla 150 użytkowników i)wdrożenie klienta pocztowego na stacjach klienckich użytkowników j)integracja systemu pocztowego z wewnętrznym portalem intranetowym WWW za pomocą Web Services (w tym integracja kalendarzy oraz obsługa poczty za pomocą mechanizmów autentykacji autoryzacji domeny Microsoft Windows bez konieczności logowania się użytkownika do portalu oraz do klienta poczty) k)konfiguracja systemu pocztowego do udostępnienia poczty elektronicznej oraz pracy grupowej użytkownikom zewnętrznym poprzez klienta WWW (przeglądarka) oraz protokół HTTPS l)konfiguracja systemu pocztowego do udostępnienia poczty elektronicznej użytkownikom zewnętrznym na terminalach przenośnych typu PDA (aktywna synchronizacja) m)wdrożenie podsystemu backupu poczty elektronicznej na bazie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Data Protector n)wykonanie dokumentacji powykonawczej (w formie drukowanej i elektronicznej na płycie CD) 2.w zakresie oprogramowania firewall/Proxy a)dostawa wymaganych licencji dla serwera 1-procesorowego: dla oprogramowania firewall/Proxy - 1 szt. dla platformy systemowej - 1 szt. b)zaprojektowanie podsystemu bezpieczeństwa na bazie oferowanego oprogramowania c)instalacja oprogramowania d)konfiguracja oprogramowania, w tym definicja zaprojektowanych reguł filtrowania ruchu sieciowego e)implementacja mechanizmu publikacji wybranych usług (co najmniej poczta elektroniczna poprzez protokół HTTPS oraz SMTP(S)/POP3(S)/IMAP4(S)) w sieci Internet f)wykonanie dokumentacji powykonawczej (w formie drukowanej i elektronicznej na płycie CD) 3.w zakresie rozbudowy strefy DMZ a)Dostawa 1 szt. urządzenia wg specyfikacji określonej w pkt. 3 Załącznika nr 1 do SIWZ. b)Audyt obecnej konfiguracji urządzeń sieciowych, zgromadzenie danych konfiguracyjnych, wykonanie dokumentu opisującego stan istniejący. c)Opracowanie projektu technicznego, zawierającego: projekt topologii sieci, projekt adresacji sieci, założenia konfiguracyjne związane z wymaganymi w części technicznej protokołami sieciowymi, projekt konfiguracji dostarczanych urządzeń sieciowych, procedury testów odbiorczych poprawności konfiguracji urządzeń. d)Instalację urządzeń sieciowych w miejscach określonych w projekcie technicznym, e)Wykonawca dokona konfiguracji urządzeń sieciowych będących na wyposażeniu Zamawiającego; Urządzenie chroniące styk sieci LAN powinno być skonfigurowane do realizacji następujących funkcji: i.wydzielenie oraz konfiguracja strefy DMZ, ii.wydzielenie puli adresów IP dla urządzeń w strefie DMZ, iii.konfiguracja IPS do kontroli ruchu oraz zapobiegania atakom do strefy DMZ, iv.konfiguracja translacji adresów (statyczny NAT oraz PAT), v.konfiguracja firewalla do śledzenia aktywnych połączeń nawiązywanych do strefy DMZ, vi.konfiguracja firewalla mechanizmami ACL, QoS, vii.konfiguracja urządzenia do inspekcji oraz blokowania ruchu P2P, viii.konfiguracja urządzenia przed atakami typu DoS, DDoS, ix.konfiguracja tunelu IPSec/VPN typu site-to-site, x.konfiguracja urządzenia umożliwiająca dostęp poprzez SSH i HTTPS, xi.konfiguracja urządzenia do komunikacji z centralnym systemem zarządzania, xii.konfiguracja urządzenia umożliwiająca przechowywanie zdarzeń lokalnie na urządzeniu oraz wyznaczonym do tego serwerze. Dostarczane urządzenie powinno być skonfigurowane do realizacji następujących zadań: i.konfiguracja urządzenia do obsługi VLAN, ii.konfiguracja protokołu Rapid Spanning-Tree Protocol, iii.konfiguracja urządzenia mechanizmami zabezpieczeń: port-security, BPDU Guard, Root Guard, DHCP Snooping, ARP Snooping, iv.konfiguracja wybranych portów na urządzeniu do agregacji łączy protokołem 802.3ad LACP dla przyszłej rozbudowy, v.konfiguracja urządzenia umożliwiająca dostęp poprzez SSHv2 i HTTPS, vi.konfiguracja urządzenia umożliwiająca przechowywanie zdarzeń lokalnie na urządzeniu oraz wyznaczonym do tego serwerze. f)Testy weryfikujące poprawność działania i konfiguracji dostarczanych urządzeń, g)Testy weryfikujące wydajność zainstalowanego rozwiązania h)Przeprowadzenie testów poprawności działania infrastruktury sieciowej potwierdzających poprawność działania systemów redundantnych - symulacje awarii. i)Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w formie drukowanej i elektronicznej na płycie CD), 4.w zakresie budowy i wdrożenia wewnętrznego portalu intranetowego a)Dostawa i instalacja środowiska portalu intranetowego b)Wykonanie analizy przedwdrożeniowej c)Wdrożenie oraz wstępna konfiguracja portalu d)Konfiguracja portalu zgodnie z wynikami analizy przedwdrożeniowej e)Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkoleń: dwudniowego dla 2 administratorów i jednodniowego dla 10 kluczowych użytkowników portalu f)Przeniesienie danych z dotychczas eksploatowanego portalu intranetowego g)Dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej wraz z ogólną instrukcją w zakresie administrowania portalem w wersji papierowej i elektronicznej. 5.w zakresie budowy i wdrożenia zewnętrznego portalu internetowego a)Analiza potrzeb w zakresie wizualno-użytkowej konstrukcji witryny głównej oraz podwitryn a.Określenie wymaganej struktury zawartości, mapy nawigacji oraz wzorów podstawowych formularzy portalu na podstawie ustaleń z Zamawiającym, b.Opracowanie wzorca graficznego do akceptacji przez Zamawiającego (na podstawie istniejącej strony i dodatkowych wymagań), b)Analiza techniczna a.specyfikacja funkcjonalna istotnych elementów informatycznych portalu z uwzględnieniem wejścia i wyjścia danych z tych modułów/komponentów, b.specyfikacja techniczna określająca szacowany ruch i wymaganą przepustowość łącza internetowego przeznaczonego na użytkowanie portalu, jak również wymagania programowo-systemowe serwera WWW i baz danych niezbędnych do uruchomienia portalu, c)Projekt i implementacja portalu CMS a.Przygotowanie struktury i składników serwera CMS zdefiniowanych na etapie analizy (witryn, struktury bibliotek dokumentów, list) b.Przygotowanie strony graficznej zgodnie ze wzorcem oraz opracowanie szablonów XHTML/CSS dla portalu CMS d)Wdrożenie portalu CMS a.Instalacja portalu CMS oraz wszystkich wymaganych komponentów, b.Niezbędna konfiguracja modułów/komponentów, serwera WWW oraz bazy danych, c.Realizacja, instalacja i konfiguracja funkcjonalności nieposiadanej przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. e)Przygotowanie dokumentacji administratora i użytkownika, w tym szczególnie: a.Opis zastosowanych komponentów portalu oraz struktur bazy danych. b.Opis zabezpieczeń systemu, f)Migracja danych z bieżącego rozwiązania do nowego systemu CMS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724220004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj 1.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące co najmniej wdrożenie systemu poczty elektronicznej i pracy grupowej oraz portalu intranetowego zintegrowanego z usługą katalogową Active Directory o wartości nie mniej niż 150 000,00 PLN brutto, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zespół wdrożeniowy składał się co najmniej z 3 osób, w tym: co najmniej 2 osoby - konsultanci - specjaliści Microsoft; co najmniej 1 osoba - Kierownik projektu; posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z warunkami określonymi dla każdej z wyżej wymienionych osób: Konsultanci - specjaliści Microsoft, z których każda; posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem bądź innym równoważnym dokumentem Microsoft Certified Systems Administrator lub Microsoft Certified System Engineer on Microsoft Windows Server 2003, posiada doświadczenie: co najmniej 3 lata pracy w branży IT, udział w co najmniej 1 projekcie obejmującym swoim zakresem przynajmniej wdrożenie poczty korporacyjnej, oprogramowania do zabezpieczeń sieciowych oraz portalu intranetowego. Kierownik projektu: posiada kwalifikacje potwierdzone co najmniej certyfikatem -PRINCE2 Foundation lub równoważnym, posiada doświadczenie: co najmniej 3 lata pracy w branży IT, w roli kierownika projektu, realizacja co najmniej 1 projektu obejmującego wdrożenie systemu informatycznego zgodnie z metodyką PRINCE2, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN, 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000,00 PLN, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz Oferta sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 5 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunków określonych w pkt. 4 SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. c)do oferty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 (z zastrzeżeniem ppkt 10) niniejszego wykazu) oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zakresem i wartością zgodnie z wymogiem pkt. 10.2).1 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej spełnienie warunku określonego w pkt. 10.3).1 i wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 11)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 10.3)2. i że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówieni składają jedną ofertę, przy czym: a)wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 12 c) ppkt 2) - 6) składa osobno każdy z Wykonawców, b)oświadczenie wskazane w ppkt 1 i pozostałe dokumenty składają Wykonawcy wspólnie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach