Przetargi.pl
Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - poszerzenie alejek i zamiana nawierzchni - etap III

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - poszerzenie alejek i zamiana nawierzchni - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poszerzenia alejek oraz zamiana nawierzchni żużlowych na nawierzchnie z kostki betonowej i granitowej w ramach III etapu robót Kompleksowego remontu urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120, obejmujących prawą stronę cmentarza, pomiędzy bramą główną a Domem Pogrzebowym. Zamówienie obejmuje min: 1. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych. 2. Roboty ziemne, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3. Warstwy odsączające, zagęszczanie i podbudowy z kruszyw. 4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej i grafitowej oraz kostki granitowej. Uwaga: Zamówienie dotyczy następujących nawierzchni żużlowych: - nawierzchnia NŻ 1 na odcinku od pkt. A24 do pkt. D20, którą należy poszerzyć do szer. 2,50 m i wyłożyć kostką brukową i granitową, - nawierzchnia NŻ 2, na odcinku od pkt. D19 do C42 o szer. 2,50 m którą należy wyłożyć kostką brukową i granitową, - nawierzchnia NŻ 3 od pkt. E15 do pkt. E17 o szer. 1,50 m którą należy wyłożyć kostką brukową i granitową. Załączniki: I. Dokumentacja projektowa: 1. Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - Etap III. Projekt wykonawczy. 2. Specyfikacje ogólne i techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w pobliżu istniejących nagrobków, przy wykonanych boksach na odpady i alejkach oraz w pobliżu punktów czerpalnych. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. W trakcie ceremonii pogrzebowych należy wstrzymać wykonywanie robót. 4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Materiały podane są przykładowo jako wzorcowe, których parametry wynikające z projektu i wymagań Zamawiającego nie mogą podlegać zmianie w zakresie wymaganego nieprzekraczalnego standardu realizacji. 5. Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budowie celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót i placu budowy, transportu itp. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarami robót. 7. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - sprawdzenia projektów branżowych i prowadzenia koordynacji wszystkich prac budowlanych i montażowych w nawiązaniu do robót wykonanych w poprzednich etapach, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 8. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych, - oświadczenie kierownika budowy, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach