Przetargi.pl
Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5C
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3172206 w. 41, 3172207 , fax. 034 3172301
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 5C 5C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, fax. 034 3172301
    REGON: 00030424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozklobuck.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego przez bank mający oddział/filię znajdująca się na terenie miasta Kłobuck bądź w odległości nieprzekraczającej 20km od siedziby Zamawiającego 1. kompleksowa obsługa bankowa ZOZ Kłobuck w okresie od 01.12.2011 r. do 30.11.2015r.obejmująca: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego od dn. 01.12.2011r, - otwarcia i prowadzenia rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - dokonywanie wypłat gotówkowych (przewidywana kwota: 40 000 zł miesięcznie) - lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, - Bank zapewni możliwość składania przynajmniej do godz. 15:00 poleceń przelewu do innych banków , których realizacja nastąpi w tym samym dniu , a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji - dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat, - dokonywanie przelewów międzybankowych - realizację przelewów w systemie elektronicznym (przewidywana liczba : 10 000 sztuk rocznie) wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego - korzystanie z wpływów bieżących, dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: a) winny być sporządzone w formie elektronicznej; b) zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego. - Wydawanie zaświadczeń i opinii na rzecz Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 2. Udzielenie kredytu obrotowego , odnawialnego w rachunku bieżącym przeznaczonego na finansowanie bieżących potrzeb związanych z prowadzeniem działalności statutowej Zamawiającego do kwoty 1 000 000,00 zł. ( słownie: jednego miliona złotych) od dn. 01.12.2011 , - Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt z polskich złotych ( PLN), w formie bezgotówkowej - bez wymogu poręczenia Organu Założycielskiego - Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w formie ustanowienia hipoteki na nieruchomości , której wartość przekracza kwotę kredytu wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej do wysokości 200% wartości kredytu - prowizja od udzielonego kredytu pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu nie większa niż 1,00 % - nie mogą wystąpić inne prowizje i opłaty związane z udzieleniem kredytu, - prowizja za gotowość nie może przekroczyć 1,00% w stosunku rocznym liczoną od kwoty niewykorzystanego limitu kredytu, - możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, - spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy lub kredytobiorca może sam dokonywać spłaty, - spłata odsetek na koniec każdego miesiąca w okresie korzystania z kredytu, - oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1- miesięcznych + stałą przez cały okres kredytowania marżę banku - na żądanie Wykonawcy celem przygotowania oferty Zamawiający udostępni : a) Bilans oraz rachunek zysków i strat wraz z uchwała zatwierdzająca sprawozdanie za rok 2008 , 2009 i 2010, b). Zaświadczenie o nie zaleganiu z ZUS i US, c) Pozytywną opinię Rady Społecznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wyrażoną Uchwałą nr I/8/2011 z dn. 21.04.2011r wyrażającą zgodę na zaciągnięcie zobowiązania w wysokości do 1 000 000,00zł. d) Zgodę Zarządu Powiatu w Kłobucku z dn. 21.09.2011r. wyrażoną Uchwała nr 206/2011 na ustanowienie hipoteki na nieruchomościach stanowiących własność Powiatu Kłobuckiego, a będących w nieodpłatnym użytkowaniu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Całkowity koszt uzyskania i obsługi kredytu odnawialnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a#dzial1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach