Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4750916 , fax. 068 4750918
- Data zamieszczenia: 2010-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
ul. Rynkowa 2 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 068 4750916, fax. 068 4750918
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2011, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym, mieszkalno-użytkowym lub kompleksem garaży, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku lub pomieszczenia gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) garażu w kompleksie, f) lokalu mieszkalnego, g) lokalu użytkowego, h) do celów wyliczenia nakładów na remont lub przebudowę lokalu, i) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, j) nieruchomości gruntowej, k) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, l) do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, m) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, n) w celu naliczenia renty planistycznej w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 3. Do operatu szacunkowego oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa należy załączyć: - mapę poglądową lub sytuacyjno-wysokościową lub ewidencyjną dostarczoną przez Zamawiającego, - informację z ewidencji gruntów i budynków dostarczoną przez Zamawiającego, - zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dostarczone przez Zamawiającego, - inne dokumenty dostarczone przez Zamawiającego, - fotografię wycenianej nieruchomości wykonaną przez Wykonawcę. 4. Lokale mieszkalne i użytkowe, a także wszelkiego rodzaju budynki muszą być obmiarowane przez Wykonawcę zlecenia. 5. Operat szacunkowy wyceny lokalu musi dodatkowo zawierać: a) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej, b) szkic lokalu wykonany w skali 1:100 wraz z wydanym zaświadczeniem o jego samodzielności oraz dodatkowo 3 egz. szkicu lokalu, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie tego szkicu. c) szkic lokalu musi zawierać: - część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie lokalu w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., - rzut poziomy lokalu, - rzut poziomu budynku zorientowany względem północy, z oznaczeniem położenia lokalu, - zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych, z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni, - udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej, wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny, obejmujący powierzchnie użytkowe i przynależne wszystkich lokali wydzielonych na nieruchomości. 6. Oszacowanie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), a renty planistycznej, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 7. Inwentaryzacja budynku powinna zawierać: a) opis ogólny wszystkich budynków posadowionych na nieruchomości, b) rzuty poziome poszczególnych kondygnacji budynku w skali 1:100 (lub innych jeśli format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach, c) szkice piwnic w skali 1:100, d) szkice pomieszczeń gospodarczych, garażowych w skali 1:100, e) zestawienie powierzchni budynków netto i użytkowej, f) tabelę udziałów, g) wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków, h) 4 egz. szkiców lokali (w skali 1:100), zaświadczenie o ich samodzielności. 8. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają w szczególności: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 9. Materiały, które zostaną przekazane Wykonawcy dla potrzeb wykonania usługi: a) zaświadczenia, że lokal jest samodzielny: - dla lokali, których inwentaryzacja jest wykonana przy podpisywaniu protokołu typowania usług, - dla lokali, których inwentaryzacja będzie wykonywana w terminie 8 dni od daty dostarczenia szkicu przez Wykonawcę. b) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu nieruchomości w wyniku jej podziału: - kopia decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, - kopia wypisu z ewidencji gruntów, - kopia projektu podziału, - wykaz zmian danych ewidencyjnych, - odpis księgi wieczystej lub innego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości. c) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia renty planistycznej z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - wycinek mapy sytuacyjno-wysokościowej, - kopie decyzji i projektów podziału jeśli zostały dokonane. d) dla potrzeb sporządzenia pozostałych operatów szacunkowych: - mapę poglądową lub sytuacyjno-wysokościową lub ewidencyjną, - zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - informację z ewidencji gruntów i budynków, - inne dokumenty. 10. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji poszczególnych usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości GO.SOP.016.21.16
Dodano: 2016-07-27 - Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych dla terenu obrębów Będów i Sycowice, gmina Czerwieńsk w powiecie zielonogórskim
Dodano: 2016-07-15 - Usługa wykonania operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne
Dodano: 2016-07-06 - Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych dla terenu obrębów Cigacice, Górki Małe i Górzykowo, gmina Sulechów w powiecie zielonogórskim
Dodano: 2016-06-24 - Wycena nieruchomości GO.SOP.016.16.16
Dodano: 2016-06-14 - Wycena nieruchomości GO.SOP.016.8.16
Dodano: 2016-03-08 - Usługa wykonania operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne
Dodano: 2016-03-04 - Usługa wykonania operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod gazociąg wysokiego ciśnienia na odcinku Polkowice - Żary na terenie województwa lubuskiego oraz do ustalenia opłat z tytułu ustanowienia użytkowania wieczystego gruntu
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej w roku 2016 - zwrot działek dożywotnich i siedliskowych na rzecz byłych rolników.
Dodano: 2016-02-18 - Usługi geodezyjne GO.SOP.016.5.16
Dodano: 2016-02-15