Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
53 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 00054404200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa odnowa centrum wsi Wójtowa w gminie Lipinki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot i zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 1477K Skołyszyn-Wójtowa-Harklowa-Lipinki wraz z kanalizacją deszczową (strona lewa) i zagospodarowanie skrzyżowania z droga gminną nr 756/1 Przez Wieś w m. Wójtowa , - przebudowę sieci teletechnicznej, - budowę chodnika przy drodze gminnej Przez Wieś i Do Kościoła wraz z kanalizacją deszczową oraz parkingiem, - zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej polegające na: wyburzeniu starego budynku gospodarczego i wyplantowaniu terenu; remoncie dojazdów, dojść i chodników; wykonaniu parkingu dla 10 samochodów wraz z placem manewrowym; montażu urządzeń na placu zabaw (piaskownica, karuzela, huśtawki, zjeżdżalnia, drążki, domek do wspinaczki, stół tenisowy); montaż ławeczek, altany, tablicy z regulaminem placu zabaw, kolorowych pojemników na segregowane odpady; zieleni urządzonej (drzewa i krzewy ozdobne); wymianie ogrodzenia i montażu barierki ochronnej przed bramą wejściową, odgradzającej wyjście ze szkoły od ulicy, - montaż tablic informacyjnych, koszy na śmieci i stojaków na rowery przy Sołtysówce i Domu Ludowym, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie chodnika przy drodze powiatowej wraz z zagospodarowanym skrzyżowaniem i chodników przy drogach gminnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy; 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością co najmniej 2,7 mln zł netto każde; 4. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi na dzień składania ofert uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz pełnienia funkcji kierowników robót w zakresie sieci kanalizacyjnej i teletechnicznej; 5.Wykonawca musi posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średnioroczne przychody netto w kwocie minimum 2,7 mln zł ( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 1,2 mln zł. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX, wg zasady spełnia /nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostanie wykluczony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne dokumenty) -Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch zadań o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością co najmniej 2,7 mln zł netto każde - załącznik nr 3 8)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla kierownika budowy i kierowników robót należy wykazać, że posiadają stosowne uprawnienia budowlane i przynależność do izby określone przepisami Prawa budowlanego - załącznik nr 4 9)rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 10)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 11)kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót, 12)parafowany projekt umowy - załącznik nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27