Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłania energii elektrycznej do nowo dobudowanego pawilonu przy ul. Medycznej 19 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 024 3646101,3646329
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Medyczna 19 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3646105, 3646330, fax. 024 3646101,3646329
    REGON: 00065007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłania energii elektrycznej do nowo dobudowanego pawilonu przy ul. Medycznej 19 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca świadczenie usług przesyłu, dystrybucji i sprzedaży energii do zasilania urządzeń elektroenergetycznych zlokalizowanych w nowo wybudowanym pawilonie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku przy ul. Medycznej 19. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C 21 i zaliczony do IV grupy odbiorców energii elektryczne. Prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej wynosi ok. 775.000 kWh. Pobór energii elektrycznej odbywać się będzie z dwóch przyłączy o łącznej mocy przyłączeniowej 900 kW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy; 2) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki . 3) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub zawarli umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie), 3) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 4) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej); 5). Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 5.1. wypełnione druki stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5.2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej; 5.3. w przypadku złożenia oferty łącznej (konsorcja/spółki cywilne): a) wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia; b) dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; c) dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis lub czytelny podpis lub jego autentyczność musi potwierdzić notariusz; e) jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólnie i ich oferta zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę konsorcjum/spółki cywilnej wybrany Wykonawca będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy; 6) w przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach