Przetargi.pl
KANALIZACJA RUCHU TURYSTYCZNEGO NA OBSZARZE NATURA 2000 W PUSZCZY SANDOMIERSKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUDNIK LATA 2009- 2010

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8766211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    ul. Rzeszowska 134 134
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8766211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KANALIZACJA RUCHU TURYSTYCZNEGO NA OBSZARZE NATURA 2000 W PUSZCZY SANDOMIERSKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUDNIK LATA 2009- 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie miejsca zatrzymania BARCE wraz z urządzeniami towarzyszącymi w leśnictwie Barce.Wykonanie i ustawienie tablic informacyjno - pamiątkowych na terenie N- ctwa Rudnik-leśnictwa Barce, Maziarnia.Wykonanie i ustawienie rogatek, likwidacjia nielegalnych przejazdów-teren leśnictwa Barce i Maziarnia. Ochrona i zachowanie stanowisk pachnicy dębowej i kraski na terenie N- ctwa Rudnik-leśnictwa Barce i Maziarnia. Szczegółowy zakres prac zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 100.00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 PLN). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem ( nie gotówką) na rachunek bankowy Zamawiającego w: BGŻ S.A. oddział w Stalowej Woli nr 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w rt. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz.7.30 do 14.00. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;2)Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności:2.a)Występowanie w obrocie prawnym.;2.b)Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze (wykonali, co najmniej: -10 szt. - tablic informacyjnych o wartości minimum 4000 zł;, - 1 wiatę zadaszoną o wartości minimum 9 000 zł), wszystko w ramach jednego zamówienia o wartości co najmniej 30 000 zł odpowiednio potwierdzone, że zostało wykonane należycie.;2.c) Dysponowanie: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.;2.d)Zapewnienie, co najmniej 2 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają warunki z pkt. 1 i 2.a) każdy oddzielnie;Pozostałe warunki spełniają łącznie; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych-zał.nr 6 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z rejestru firm lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez wykonawcę odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia-zał.nr 5 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (referencje, lub opinie, lub protokoły odbioru); 4.Kopię uprawnienia budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy; 5.Zapewnienie co najmniej 2 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia-oświadczenie zał.nr 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:dokumenty jak w pkt. 1 i 2 każdy z wykonawców oddzielnie,pozostałe łącznie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach