Przetargi.pl
KANALIZACJA RUCHU TURYSTYCZNEGO NA OBSZARZE NATURA 2000 W PUSZCZY SANDOMIERSKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUDNIK W ROKU 2010

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8766211
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    ul. Rzeszowska 134 134
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8766211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Rudnik

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KANALIZACJA RUCHU TURYSTYCZNEGO NA OBSZARZE NATURA 2000 W PUSZCZY SANDOMIERSKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUDNIK W ROKU 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Opis: Wykonanie miejsca zatrzymania BARCE wraz z urządzeniami towarzyszącymi w leśnictwie Barce Miejsce zatrzymania Barce oddz. 2a - I kwartał 2010r. -Wykonanie i ustawienie tablic informacyjno - pamiątkowych na terenie N- ctwa Rudnik Miejsce zatrzymania Barce oddz. 2a - I kwartał 2010r. Przyrodniczo- leśna ścieżka edukacyjna Maziarnia- Zalesie - I kwartał 2010r- leśnictwo Maziarnia). Kanalizacja ruchu turystycznego przez wykonanie i ustawienie rogatek, likwidacji nielegalnych przejazdów Teren leśnictw Barce, Maziarnia- I kwartał 2010r. Ochrona i zachowanie stanowisk pachnicy dębowej i kraski na terenie N- ctwa Rudnik . Ochrona stanowisk pachnicy dębowej w leśnictwie Maziarnia- I kwartał 2010r. Ochrona stanowisk kraski w leśnictwie Barce i Maziarnia- IV kwartał 2010r Część II Wykonanie zakładek i folderów ze ścieżek przyrodniczych oraz Przyrodniczego szlaku Puszczy Sandomierskiej - I kwartał 2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności: 2.1 Występują w obrocie prawnym. 2.2 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze (wykonali, co najmniej: -20 szt. - tablic informacyjnych o wartości minimum 4000 zł;, - 1 wiatę zadaszoną o wartości minimum 9 000 zł), wszystko w ramach jednego zamówienia o wartości co najmniej 30 000 zł odpowiednio potwierdzone, że zostało wykonane należycie. 2.3 Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4 Zapewnią, co najmniej 2 letnią nieodpłatną gwarancję na zrealizowany przedmiot zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 3.1 Spełniają warunki z pkt. 1 i 2.1 każdy oddzielnie Dokumenty jak w pkt. 1 i 2.1 każdy z wykonawców oddzielnie 3.2 Pozostałe warunki spełniają łącznie Pozostałe łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych- zał. nr 6 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z rejestru firm lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez wykonawcę odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia- zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (referencje, lub opinie, lub protokoły odbioru); 4.Kopię uprawnienia budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy; 5.Zapewnienie co najmniej 2 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia-oświadczenie zał. nr 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: dokumenty jak w pkt. 1 i 2 każdy z wykonawców oddzielnie, pozostałe łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach