Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
REGON: 00052629700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II ETAP ZADANIA Zagospodarowanie terenu w rejonie budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie parkingu dla samochodów osobowych i autobusów za budynkiem Urzędu Miasta Knurów przy ul. Niepodległości 7, w tym: 1.1.nawierzchnie, w tym: - nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 2550,00 m2, - nawierzchnie z płyt granitowych o gr. 8 cm z podbudową o powierzchni ok. 19,00 m2, 1.2.odwodnienie, w tym: - kanały z rur PVC ?250 mm o dł. ok. 100,00 mb, - przykanaliki z rur PVC ?200 mm o dł. ok. 92,00 mb, - studnie inspekcyjne PE ?425mm - 9 szt., - wpusty uliczne ?500 mm z osadnikiem - 13 szt., 1.3.oświetlenie, w tym: - słupy oświetleniowe typu S-50C H=5m - 30 szt. wraz z oprawami (49 szt.), - kable oświetleniowe o dł. ok. 681,00 mb, - szafa oświetleniowa uliczna - 1 kpl., - złącze kablowo - pomiarowe - 1 kpl., 1.4.plac gospodarczy (śmietnik), 1.5.kanalizacja sanitarna, w tym: - kanały z rur PVC ?200 mm o dł. ok. 13,00 mb, - studnia rewizyjna - 1 szt., - rura ochronna o dł. ok. 60,00 mb, 1.6.roboty towarzyszące, w tym z zakresu wycinki, nasadzeń i utrzymania zieleni, ustawienia ławek, koszy na śmieci, słupków ograniczających, 1.7.pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem: 1.3.1.minimum 2 zadań obejmujących wykonanie nawierzchni jezdni lub parkingów (miejsc postojowych) z kostki betonowej wraz z podbudową o wartości brutto minimum 500.000 zł każde, 1.3.2.minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji o wartości brutto minimum 50.000 zł każde, 1.3.3.minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum 20.000 zł każde, 1.3.4.minimum 2 zadań polegających na nasadzeniach lub utrzymaniu zieleni o wartości brutto minimum 20.000 zł każde. 1.4.wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające wymagane uprawnienia tj: 1.4.1.osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.2.osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót kanalizacyjnych winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.3.osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 1.4.4.osoba proponowana do kierowania pracami związanymi z wycinką, nasadzeniami i pielęgnacją zieleni winna posiadać minimum średnie wykształcenie rolnicze, ogrodnicze lub leśnicze, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby/osób, 1.5.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.3, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób na stanowiska określone w pkt 1.4.1 - 1.4.4 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC dla osób wymienionych w pkt. 1.4.1 - 1.4.3. oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego wykształcenia (kserokopia świadectwa, dyplomu) dla osoby wymienionej w pkt. 1.4.4 - jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby/osób, która/e pełnić będzie/dą w/w funkcje, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią/nimi dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przywrócenie dostawy wody do nieruchomości położonej przy ul. Wiosennej w Tychach, działka nr 227/91 oraz budowa przyłącza sanitarnego
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 923 W MIEJSCOWOŚCI DZIMIERZ OD KM 7+900 DO KM 8+000.
Dodano: 2016-07-27 - Remont zbiornika wodnego Siamoszyce w m. Siamoszyce, gm. Kroczyce, pow. zawierciański, woj. śląskie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach.
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 936 OD KM 12+184 DO KM 12+826 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CHODNIKA OD KM 12+031 DO KM 12+826 W MIEJSCOWOŚCI KRZYŻANOWICE.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa fontanny na Placu Miast Partnerskich w Katowicach Ligocie -BO.
Dodano: 2016-07-22 - Remont II piętra z adaptacją na usługi rehabilitacyjne w budynku SPZOZ w Ogrodzieńcu ul. Plac Wolności 23
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie zabezpieczenia skarpy zlokalizowanej w sąsiedztwie realizowanego parkingu naziemnego jednokondygnacyjnego oraz robót budowlanych towarzyszących na terenie północnym nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa, nadbudowa budynku MBP wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogami, parkingami oraz dobudowa pasażu przeszklonego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku MBP Filii nr 8 w Dąbrowie Górniczej ul. Ofiar Katynia 93 wraz z modernizacją pomieszczeń wewnątrz budynku i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-07-13 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 796 OD KM 10+210 DO KM 12+070 W MIEJSCOWOŚCI CHRUSZCZOBRÓD
Dodano: 2016-07-13