Przetargi.pl
II etap remontu sali gimnastycznej i sal komputerowych oraz wykonanie zaleceń PPiS w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-41/16)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap remontu sali gimnastycznej i sal komputerowych oraz wykonanie zaleceń PPiS w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-41/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu sali gimnastycznej i sal komputerowych oraz wykonanie zaleceń PPiS w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany remontu sali gimnastycznej, wykonanie zaleceń PPiS i remont sal komputerowych w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10 w Warszawie - II etap, wykonany dnia 11 marca 2016 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorami opracowania są: branża budowlana mgr inż. arch. Małgorzata Deryło; branża sanitarna mgr inż. Łukasz Witkowicz; branża elektryczna mgr inż. Robert Wrona. 2) Przedmiar robót dla remontu sali gimnastycznej, wykonanie zaleceń PPiS i remont sal komputerowych w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10 w Warszawie - II etap, wykonany dnia 10 marca 2016 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorami opracowania są: branża budowlana mgr inż. arch. Małgorzata Deryło; branża sanitarna mgr inż. Łukasz Witkowicz; branża elektryczna mgr inż. Robert Wrona. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu sali gimnastycznej, wykonanie zaleceń PPiS i remont sal komputerowych w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 przy ul. Stawki 10 w Warszawie - II etap, wykonaną dnia 10 marca 2016 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorami opracowania są: branża budowlana mgr inż. arch. Małgorzata Deryło; branża sanitarna mgr inż. Łukasz Witkowicz; branża elektryczna mgr inż. Robert Wrona. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne: Zespół Szkół Licealnych i Ekonomicznych składa się z czterech budynków połączonych w jedną całość, lecz różniących się wysokościami i wymiarami w planie: - budynek A - podpiwniczone czterokondygnacyjne skrzydło prostopadłe do ul. Stawki z przylegającym w narożniku północno-zachodnim jednokondygnacyjnym budynkiem użytkowanym jako sala gimnastyczna; - budynek B - jest to wschodnia część głównego obiektu usytuowanego równolegle do ul. Stawki i stanowi czterokondygnacyjne podpiwniczone skrzydło. W budynku tym znajduje się główne wejście do budynku; - budynek C - jest zachodnią częścią głównego obiektu usytuowanego równolegle do ul. Stawki; podobnie jak budynek B jest wysokości czterech kondygnacji, a od strony budynku B wysokości pięciu kondygnacji; - powierzchnia całkowita objęta opracowaniem ok. 699,40 m2. Obiekt jest wpisany do Rejestru Zabytków pod numerem A-727. W zakres II etapu zamówienia wchodzi m.in.: ROBOTY BUDOWLANE: 1. Piwnice: - kompleksowy remont pomieszczeń 0.9, 0.10, 0.11, - wymiana podłóg i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach 0.7, 0.8, - montaż wyposażenia szatni i osłon grzejnikowych w pom. 0.1 - 0.6, 2. Parter: - wymiana drzwi ewakuacyjnych, wymiana okien, zakup i montaż siłowników do otwierania okien wraz z osprzętem, wymiana wyposażenia (drabinki i tablice do koszykówki) w sali gimnastycznej - pom. 1.9, - wymiana podłogi i drzwi w pom. 1.8, - kompleksowy remont pomieszczeń 1.19, 1.20, 1.21, - wymiana podłóg i stolarki drzwiowej w pom. 1.3b, 1.3a z korytarzem do pom.1.2, 3. Pozostałe: - wymiana podłóg i drzwi w salach komputerowych 50, 52, 57, 164, - kompleksowy remont sanitariatów na II piętrze (pom. 2.01, 2.02, 2.03, 2.04), - wymiana pionów kanalizacyjnych i misek ustępowych w sanitariacie na III piętrze nad pom. 2.01 - 2.04, - remont sanitariatu dla personelu (I piętro) w zakresie instalacji sanitarnych, - remont dachu nad salą gimnastyczną, ROBOTY ELEKTRYCZNE: - montaż nagłośnienia mobilnego o parametrach podanych w projekcie, - montaż instalacji odgromowej na dachu i obok sali gimnastycznej, - przegląd istniejącej instalacji wentylacji pomieszczeń szatni, natrysków oraz magazynku przy sali - sprawdzenie poprawności działania, - montaż i podłączenie siłowników oraz przycisków otwierania okien sali, - montaż instalacji wyrównawczej w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie na istniejącej instalacji przepustów przez zaprojektowane oddzielenie pożarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia 3 dni od daty zawarcia umowy do dnia 29 sierpnia 2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach