Przetargi.pl
GENERALNY WYKONAWCA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie Etap II: Klatka Ewakuacyjna Główna K1 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GENERALNY WYKONAWCA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie Etap II: Klatka Ewakuacyjna Główna K1 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, Etap II: Klatka ewakuacyjna główna K1 w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony p.poż Do zakresu modernizacji etapu drugiego należy wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu klatki schodowej ewakuacyjnej głównej K1 w zakresie wydzielenia pożarowego wyjścia z klatki schodowej: Holu z portiernią oraz korytarza 1 i 2, korytarzy ewakuacyjnych na I, II, III, IV piętrze, schodów z szatni zawodowej z piwnicy oraz wykonanie następujących robót budowlanych: a/ wymiany stolarki drzwiowej na stolarkę o wytrzymałości p-poż EI 30, EI 60, likwidację istniejących drzwi dla udrożnienia drogi ewakuacyjnej, montażu klapy oddymiającej, uzupełnienia ścian nośnych oddzielenia przeciwpożarowego, przebudowy balustrady na poziomie przyziemia, robót wykończeniowych b/ elektrycznym -oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego wraz z osprzętem i zasilaniem z centralek piętrowych, instalację elektryczną do oddymiania wraz z optycznymi czujkami dymu, urządzeniami do przewietrzania, sygnalizatorami optyczno akustycznymi, centralką i sterowaniem oraz zasilaniem centralek z rozdzielni RG. c/ rozbudowa wewnętrznej instalacji wodnej dla zasilania hydrantów p-poż. w zakresie: - piwnica- zabudowa dodatkowego hydrantu naściennego o średnicy 52 z wężem płasko składanym o długości 20 mb - przyziemie -wymiana hydrantu o średnicy 52 na hydrant o średnicy 25 - przyziemie oraz I-IV piętro zabudowa hydrantów o średnicy 25 - I-IV piętro wymiana hydrantów o średnicy 52 na hydranty wewnętrzne o średnicy 25 z wężami półsztywnymi o długości 30 mb. Dla zapewnienia prawidłowego zasilania instalacji hydrantowej zgodnie z projektem należy wymienić na odcinku A-B rurociąg o średnicy 40 na rurociąg o średnicy 65 z jednoczesną wymianą zaworu odcinającego oraz montażem izolatora przepływów zwrotnych. Od pkt. B należy wykonać nową instalację o średnicy 65 dla zasilania hydrantu HP1 i pion o średnicy 40 - 32 oznaczony HP1. Instalacja hydrantowa winna być wykonana z rur stalowych ocynkowanych zaizolowanych, łączonych na złączki gwintowane. Przejścia rur o średnicy większej od 4 cm przez wydzielone strefy p.poż należy wykonać z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń p.poż. dla rur stalowych. Po wykonaniu całej instalacji hydrantowej należy wykonać pomiar ciśnienia i wydajności hydrantów. Do zakresu prac związanych z instalacją elektryczną należy zaznaczony na projekcie wykonawczym etap II i III. Podział na poszczególne etapy zaznaczony jest w dokumentacji powykonawczej. Roboty związane z instalacją hydrantową obejmują całość prac zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Modernizację należy wykonywać wyłącznie w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowią załącznik do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: urządzenie terenu prowadzenia robót budowlanych, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenie istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenie odpowiednich warunków BHP, utrzymanie stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: 21 1240 6292 1111 0010 5120 5420, z dopiskiem Wpłata wadium - SG 2710.20.2014. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający, zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę prze upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zjewm.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach