Przetargi.pl
Generalny remont sanitariatów na XI, XII, XIII i XV piętrze w Budynku Dydaktycznym Wydziału Nauk o Ziemi, zlokalizowanym w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 60.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Generalny remont sanitariatów na XI, XII, XIII i XV piętrze w Budynku Dydaktycznym Wydziału Nauk o Ziemi, zlokalizowanym w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 60.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Generalny remont sanitariatów na XI, XII, XIII i XV piętrze w Budynku Dydaktycznym Wydziału Nauk o Ziemi, zlokalizowanym w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 60.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
    3.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    4. wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
    Jako roboty budowlane odpowiadające rodzajem Zamawiający rozumie roboty budowlane wielobranżowe.
    Jako robotę budowlaną odpowiadającą wartością Zamawiający rozumie robotę, której wartość nie była niższa niż 200.000,- Pln, wraz z VAT (słownie: dwieście tysięcy złotych), każda.
    Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5. posiadać lub dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
    5.1. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
    5.5.1. konstrukcyjno-budowlanej,
    5.5.2. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
    5.5.3. instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan.
    wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa)
    5.2.1. co najmniej dwoma osobami (pracownikami od instalacji elektrycznych), posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń,
    instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji,
    5.2.2. jedną osobą (dotyczy kierownika robót elektrycznych), posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty:
    6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
    9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj:
    10.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
    10.1.1. konstrukcyjno- budowlanej,
    10.1.2. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
    10.1.3. instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan.
    wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa),
    10.2.1. aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji (dla pracowników instalacji elektrycznych),
    10.2.2. aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru (dla kierownika robót elektrycznych),
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
    11. szczegółowy kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej Specyfikacji, obejmujący wycenę wszystkich pozycji wraz z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk), z podaniem podstaw wyceny, zestawieniem cen materiałów budowlanych, (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). UWAGA! W kalkulacji poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
    Dokumenty wymienione w pkt. 7-10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach