Przetargi.pl
Dzienny Dom Senior Wigor w Książnicach Małych.

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35 14 115 , fax. 041 35 14 052
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 041 35 14 115, fax. 041 35 14 052
    REGON: 29101009100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzienny Dom Senior Wigor w Książnicach Małych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę, modernizację i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Dzienny Dom Senior Wigor w miejscowości Książnice Małe . Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie sal, pomieszczeń i ogrodu. Lokalizacja inwestycji: działka o numerze ewidencyjnym 132/1 w miejscowości Książnice Małe. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności a): prace rozbiórkowe, izolację wewnętrzną istniejących ścian; wymianę wewnętrznej konstrukcji nośnej stalowej; wyburzenia, poszerzenia, wybicia otworów ,zamurowania, ściany wewnętrzne murowane; dobudowa ganków zewnętrznych; warstwy posadzki, tynki cem.wap; stolarka zewnętrzna ;aranżacja wnętrz-roboty wewnętrzne; wyposażenie dla osób niepełnosprawnych; izolacja fundamentów; elewacja; docieplenie poddasza; zestaw solarny z zasobnikiem; kotłownia na peletty; instalacja c.o; pompa ciepła; wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła; instalacja wod-kan; instalacja elektryczna; dojazdy, miejsca postojowe w tym dla osób niepełnosprawnych, chodniki, dojścia do budynku szer 200 cm, opaska; Szczegółowy zakres zadania z pkt a) zawierają : dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, pomocniczo przedmiar robót stanowiący materiał wyłącznie poglądowy, będące załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( załącznik nr 1). Wszelkie użyte nazwy handlowe lub wskazujące na producenta materiałów, urządzeń lub związane z technologią robót w opisie przedmiotu zamówienia (siwz i załączniki do siwz) prosimy traktować jako informację uściślającą, przykładową użytą w celu dostatecznie dokładnego opisania elementów budowlanych. W każdym przypadku dopuszcza się zastosowanie materiałów i technologii równoważnych co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne główne parametry urządzenia, materiału wskazanego z nazwy. b) wyposażenie sal ,pomieszczeń i ogrodu : sala spotkań-stoły, sala spotkań- krzesła, sala spotkań-tablica magnetyczna; pomieszczenie kuchenne- wyposażenie: zmywarka, piekarnik, płyta indukcyjna, okap, lodówka, sztućce, talerze, garnki, czajnik, szklanki, meble kuchenne, stół, 4krzesła; pomieszczenie klubowe-telewizor LED, pomieszczenie klubowe-komputer z dostępem do Internetu, pomieszczenie klubowe-kanapy, pomieszczenie klubowe- fotele, pomieszczenie klubowe-regały ; sala ćwiczeń- materace, sala ćwiczeń- leżanki, sala ćwiczeń- drabinki, sala ćwiczeń-bieżnia, sala ćwiczeń-piłki, sala ćwiczeń-kije nordic walking ; pomieszczenie do odpoczynku- łóżka, pomieszczenie do odpoczynku-rolety wewnętrzne, pomieszczenie do odpoczynku-odtwarzacz cd(do muzyki relaksacyjnej); wyposażenie pomieszczenia terapii indywidualnej (2krzesła, stolik, komoda, tablica korkowa, kosz, wieszak); szatnia dla seniorów- szafki indywidualne, szatnia dla seniorów (wieszak, lustro, kosz); pralka; deska do prasowania i żelazko; pokój pielęgniarski (2 krzesła, stolik, komoda, tablica korkowa, kosz, wieszak); altana grillowa, krzesła ogrodowe z materacami, stoły ogrodowe; wyposażenie utrzymania ogrodu(kosiarka do trawy, przedłużacz 20m, wąż ogrodowy do podlewania trawy 30m); nawierzchnia (ogrodu)-kora, podesty; rower treningowy; orbitrek rehabilitacyjny; taśma rehabilitacyjna; ciśnieniomierz automatyczny; uchwyty do taśm; parawan; stół do masażu; tablica do ćwiczeń manualnych; komoda 110-150cm; rotor wolnostojący; apteczka pierwszej pomocy; szafka pielęgniarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z pkt b) zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej wskazano nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia nie mają one na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Powyższe wskazania należy rozumieć jako oczekiwane lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000,00 PLN ( dwanaście tysiący zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz.1158 z póżn.zm). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Z treści gwarancji(poręczenia) musi wynikać jednoznacznie: nieodwołalne i bezwarunkowe na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zwiania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust 4a i ust.5 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Solcu Zdroju O Koszyce, nr 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003. Na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - ZPI 271.6.2015). Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl (zakładka bip-zamówienia publiczne i ogłoszenia)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach