Przetargi.pl
DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY OPINOGÓRA GÓRNA w 2010 ROKU

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717078 , fax. 023 6717078
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717078, fax. 023 6717078
    REGON: 13000403000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorzadowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY OPINOGÓRA GÓRNA w 2010 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Codzienne przygotowanie i dostawa do 5 szkół na terenie gminy Opinogóra Górna gorących obiadów jednodaniowych : trzy razy w tygodniu drugie danie (poniedziałek, środa, piątek) oraz dwa razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną (wtorek, czwartek) w celu dożywiania 85 dzieci: Gimnazjum w Opinogórze Górnej - 15 dzieci, Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej - 46 dzieci, w tym Filia we Władysławowie - 5 dzieci; Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie - 7 dzieci; Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej - 10 dzieci; Szkoła Podstawowa w Dzboniu - 7 dzieci. Dożywianie realizowane jest ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zupa ma być podawana ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, makaron z sosem lub krokiety. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 9.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 5.1 SIWZ , oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 2 do specyfikacji, b) Wykonawca spełni warunek określony w pkt 5.1. lit. a) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykonawca spełni warunek określony w pkt 5.1 lit. b) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży: odpowiednie oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, d) Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1 lit.c) specyfikacji, Zamawiający nie żąda żadnego dokumentu, e) Wykonawca spełni warunek w pkt 5.1. lit. d) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek wobec Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 3 do specyfikacji. f) Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wyżej wymienione dokumenty na zasadzie spełnia nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach