Przetargi.pl
Dowozy dzieci do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 czerwca 2011 r.

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa 4/20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3846019 , fax. 071 3846015
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4/20 4/20
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3846019, fax. 071 3846015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy dzieci do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 czerwca 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na dowozie dzieci do szkół w obwodach w Bukowicach, w Krośnicach i w Kuźnicy Czeszyckiej. Warunki techniczne, jakie muszą być spełnione przez oferenta: Wszystkie wymienione w SIWZ oraz dla poszczególnych obwodów wymienione poniżej (potwierdzone oddzielnym oświadczeniem dla danego obwodu): 1) obwód Krośnice: Ilość autobusów niezbędnych do świadczenia usługi - 1 (liczba miejsc siedzących - min. 39). Wykonanie dowozu i odwozu uczniów w godzinach wskazanych przez Dyrektora Szkoły (miejscowości: Dziewiętlin, Świebodów; Wąbni-ce, Czarnogoździce); udostępnienie autobusu na wycieczki organizowane przez szkołę po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów przewozów); sponsorowanie wyjaz-dów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi); szacowana kilometrowa stawka dzienna 95 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia - 10 165 km; 2) obwód Bukowice: Wykonanie dowozu i odwozu uczniów w godzinach wskazanych przez Dyrektora Szkoły (miejscowości: Łazy Małe, Łazy Poręba, Łazy Wiel-kie, Pierstnica Mała, Pierstnica Duża, Brzostowo, Brzostówko, Lędzina, Krzyszków); zapewnienie 2 autobusów na dowozy poranne I i II zmiany i 2 autobusów na odwozy według planu zajęć szkolnych (wymagana min. ilość miejsc w autobusie 55 i 47); udostępnienie autobusu na wycieczki organizowane przez szkołę po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów przewozów); sponsorowanie wyjazdów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi); szacowana kilometrowa stawka dzienna 248 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia - 26 536 km; 3) obwód Kuźnica Czeszycka: ilość autobusów potrzebnych do realizacji zadania - 2 (liczba miejsc siedzących - min. 39); dowóz dzieci do szkoły na godz. 8:15 z miejscowości: Czeszyce, Kotlarka, Luboradów, Grabownica, Suliradzice, Stara Huta, Wielgie Milickie, Henrykowice, Borzynowo; odjazdy uczniów ze szkoły w godzinach: 13:00; 14:00; 15:30, plan dojazdów i odjazdów uczniów oraz korektę godzin i ilość, odjazdów ustala Dyrektor Szkoły; autobus miedzy godz. 8:15 - 13:00 jest do dyspozycji szkoły w ramach organizowanych wyjazdów na zawody, konkursy lub wycieczki po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów, przewozów); kilometrowa stawka dzienna 152 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia - 16 264 km; sponsorowanie wyjazdów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi); Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części odpowiadające poszczególnym trasom dowozów i odwozów oznaczone odpowiednio jako Cześć I, II i III. Ceny 1 km przebiegu w ramach świadczonej usługi podane w formularzu oferto-wym - Załącznik Nr 1 - za poszczególne części I, II, III nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by wykonawca złożył ofertę na wszystkie części, tzn. na I , II, III część przedmiotowego zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego, b) zapewnić przewożonym uczniom odpowiednich warunków podróży, tzn. miejsc siedzących. c) zapewnienie zastępstwa w razie nie możności samemu wykonywania przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu, t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Kod zamówienia wg CPV- 60100000-9, 60112000-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na poszczególne części I, II i III, przedmiotu zamówienia: - na Część I w wysokości: 800,00 zł, słownie: (osiemset złotych 00/100); - na Część II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: (tysiąc pięćset złotych 00/100); - na Część III w wysokości: 1.100,00 zł, słownie: ( tysiąc sto złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach