Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Grębów do szkół i ośrodków wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w roku szkolnym 2013/2014

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 15 8112805
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 15 8112805
    REGON: 83040917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.un.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Grębów do szkół i ośrodków wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Grębów do szkół i ośrodków wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w roku szkolnym 2013/2014.1.1 Dowóz uczniów będzie realizowany z miejsca zamieszkania lub z wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca przystanku do szkół i ośrodków wraz z zapewnieniem opieki uczniom po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania lub wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca przystanku, w okresie roku szkolnego 2013/2014 , z wyłączeniem przerw wakacyjnych, feryjnych, świątecznych i innych dni wolnych od zajęć zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego (od dnia 01.10.2013 r. do 27.06.2014 r). Dowożenie będzie realizowane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. nie wcześniej niż 700 - nie później niż 1530. 1.2 Każdy kurs powinien być wykonywany zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektora ośrodka/szkoły. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z szkoły/ośrodka) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą. 1.3 Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dowożonych uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 1.4 Podane ilości uczniów na poszczególnych trasach mogą ulec pewnym zmianom, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji zamówienia o +/- 2 osób nie stanowi zmiany przedmiotu umowy i nie upoważnia oferenta do renegocjacji zawartej umowy.1.5 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby kursów i liczy dzieci, godzin dowozu i odwozu.1.6 Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.1.7 Wymagania dotyczące środków transportua) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1265, z 2013r. poz. 567), b) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług,c) Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących na danej trasie,d) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, o nie gorszych parametrach niż jego pojazd, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu,e) Wykonawca musi dysponować w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia co najmniej 1 pojazdem specjalistycznym tj. z miejscem do przewozu wózka inwalidzkiego,f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, tj. 1) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy2) przestrzegać przepisy p.poż. i bhp3) ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody oraz NW, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, 4) oznaczyć pojazd na czas przewozu w sposób wskazujący, że wykorzystywany jest do transportu dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r.- Prawo o ruchu drogowym (jt. Dz.U. z 2012, poz. 1137, poz. 1448).1.8 Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna w czasie przewozu, który ponosi pełną odpowiedzialność za dzieci w pojeździe w czasie przewozu i który nie jest jednocześnie kierowcą pojazdu Wykonawcy. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego przez Wykonawcę: opiekę może sprawować osoba posiadających udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. 1.9 Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 następujące częściCzęść 1. Dowóz uczniów do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola ul. Czarnieckiego 3 w zakresie 2 dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ruchowo (2 dzieci na wózku inwalidzkim, z tym że 1 dziecko także poruszające się przy pomocy balkonika) z miejsca zamieszkania tj. 1) Grębów 352 oraz 2) Zabrnie 507, dowóz od poniedziałku do piątku na godz. 800, odwóz o godz. 1400, usługa musi być świadczona przez Wykonawcę dysponującym pojazdem specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, tj. wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych lub rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. Planowanych 167 dni dowozu. Część 2. Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grębowie, 39-410 Grębów 881, w zakresie - 10 dzieci niepełnosprawnych umysłowo, w tyma) 2 dzieci z miejsca zamieszkania tj. 1)Jamnica 112 oraz 2)Poręby Furmańskie 184 dowóz od poniedziałku do piątku, w poniedziałek na godz. 1000, w pozostałe dni na 745, odwóz od poniedziałku do czwartku o godz. 1530 , w piątek o godz. 1330. Planowanych 167 dni dowozu.b) 1 dziecko z miejsca zamieszkania tj. 1)Wydrza 1, dowóz w poniedziałek na godz. 1000, odwóz w piątek o 1330. Planowanych 75 dni dowozu.c) 1 dziecko z miejsca przystanku tj. 1)Grębów - Urząd Gminy, dowóz od poniedziałku do piątku, w poniedziałek na godz. 1000, w pozostałe dni na 745, odwóz od poniedziałku do czwartku o godz. 1530 , w piątek o godz. 1330. Planowanych 167 dni dowozu.d) 6 dzieci z miejsca przystanku tj. 1)przystanek autobusowy Grębów-Sokół (1 dziecko), 2)przystanek autobusowy Grębów-Urząd Gminy (1 dziecko), 3)przystanek autobusowy Wydrza-Skrzyżowanie (1 dziecko), 4)przystanek autobusowy Wydrza-Matnia (1 dziecko), 5)przystanek autobusowy Krawce-Szkoła (2 dzieci) dowóz w poniedziałek na godz. 1000, odwóz w piątek o godz. 1330. Planowanych 75 dni dowozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach