Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg
- Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8171478
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
ul. Rynek 2 2
57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
tel. 074 8171478
REGON: 00052870600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dowóz uczniów/dzieci do placówek oświatowych i ich odwożenie z placówek oświatowych wraz z opiekunami na terenie Gminy Bardo na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016, 2016,2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 1 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego BS w Ząbkowicach Śl. O/Bardo 45 9533 1043 2002 0000 3098 0001, w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie: Wadium Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo 4. Wadium wniesione w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2, musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. Dokument wadium należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmbardo.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Mietków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-26 - DOWOZY DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony z podziałem na Części: CZĘŚĆ I: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Radków w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018; CZĘŚĆ II: Sukcesywne świadczenie usług transportowych na terenie kraju i za granicą na potrzeby Gminy Radków
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Parowej i Gimnazjum w Osiecznicy w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Kuźnica Czeszycka w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Krośnice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Bukowice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01