Przetargi.pl
Dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2011 roku do 30 czerwca 2012 roku

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2011 roku do 30 czerwca 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2011 roku do 30 czerwca 2012 roku Do obowiązków wykonawcy należy: a)realizowanie dowozów uczniów w dniach nauki szkolnej, na trasach stanowiących odpowiednio: Część I - dowóz i 3 odwozy uczniów Gimnazjum w Miliczu, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu oraz wychowanków Przedszkola Samorządowego w Miliczu, tj. tygodniowo ok. 2730 km; w okresie realizacji zamówienia ok. 100 000 km; szacowana liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia: 475; Część II - dowóz i 2 odwozy uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie, Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie, Szkoły Podstawowej w Dunkowej - tj. tygodniowo ok. 2130 km; w okresie realizacji zamówienia ok. 80 000 km; a szacowana liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia: 340; Część III - dowóz i 2 odwozy uczniów Gimnazjum we Wróblińcu oraz Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim, tj. tygodniowo ok. 1989 km; w okresie realizacji zamówienia ok. 73000 km; szacowana liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia: 321; Część IV - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku, tj. tygodniowo ok. 470 km; w okresie realizacji zamówienia: ok. 17 500 km; szacowana liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia: 71; Część V - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Czatkowicach, tj. tygodniowo ok. 550 km; w okresie realizacji zamówienia: ok. 20 500 km; szacowana liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia: 27. Szacunkową liczbę uczniów w ramach poszczególnych części zamówienia określono w Załączniku Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części odpowiadające poszczególnym trasom dowozów i odwozów oznaczonych odpowiednio jako Cześć I, II i III, IV, V. Ceny biletu miesięcznego podane w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, za poszczególne części I, II, III, IV, V nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by wykonawca złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I , II, III, IV, V część przedmiotowego zamówienia. b)zapewnienie w czasie przewozu opieki nad przewożonymi uczniom, sprawowanej przez posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy osobę, inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2006, Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), ukończyła kurs pedagogiczny, ukończyła kurs kierowników wycieczek, lub - w wyjątkowych sytuacjach - osobę, która jest w trakcie nabywania wymienionych wcześniej kwalifikacji. c)umożliwienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez zamawiającego, d)zapewnienie ogrzewania w pojeździe oraz zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od 1 listopada 2011 r. do 31 marca 2012 r., e)zapewnienie przewożonym uczniom, którzy posiadają zakupione bilety, miejsc siedzących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniom korzystającym z biletów miesięcznych ulgowych, f)zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia, g)przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szczegółowego wykazu tras dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Przewidywana ilość przewozów wynosi w okresie objętym niniejszym zamówieniem na wszystkich jego częściach 294 604 km. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych dla szacunkowej liczby 1234 uczniów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na poszczególne części przedmiotu zamówienia: - na Część I w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100; - na Część II w wysokości: 1.500, 00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100; - na Część III w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100; - na Część IV w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - na Część V w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach