Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci i uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Lądek-Zdrój w roku szkolnym 2009-2010 oraz 2010-2011

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci i uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Lądek-Zdrój w roku szkolnym 2009-2010 oraz 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie (dowóz i odwóz) dzieci i uczniów do przedszkola i szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Lądek-Zdrój na zajęcia edukacyjne, w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2009-2010 i 2010-2011oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu. Miejscem wykonywania zamówienia jest teren Gminy Lądek-Zdrój. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym. Usługi objęte zamówieniem maja być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i uczniów spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP, ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd, na czas przewozu wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Zamawiający nie będzie uwzględniał kosztów dojazdu Oferenta do miejsca wykonywania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Przewóz uczniów odbywać się będzie co najmniej trzema środkami transportu: dwa z ilością miejsc siedzących po min. 55, trzeci z minimalną ilością miejsc siedzących: 8. Przewóz uczniów odbywać się będzie na następujących trasach: I. trasa Lądek Zdr. - Konradów (3 przystanek PKS) - Radochów (przystanki: PKP, wieś, ryby, PKS na żądanie) - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku-Zdroju - Gimnazjum Publiczne im. gen. S. Maczka w Lądku-Zdroju długość trasy: 56 km rano i 48 km po południu. Trasa po południu dwukrotnie. Razem trasa ranna i dwie popołudniowe - około 152 km II. trasa Lądek Zdr. - Skrzynka - Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Trzebieszowicach - Trzebieszowice (przystanki: fabryka, PKP, n.ż., PGR) - Gimnazjum Publiczne im. gen. S. Maczka w Lądku-Zdroju długość trasy dziennie: 55 km III. trasa Lądek Zdr. - Orłowiec - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. J. Korczaka w Lądku-Zdroju - Gimnazjum Publiczne im. gen. S. Maczka w Lądku-Zdroju długość trasy: 15 km (dziennie - 30 km)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunkek: - w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonać minimum 1usługę polegającą na transporcie osób oraz wykazać, że usługa ta została wykonana należycie. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia. Wykonawca musi spełniać warunek: 1. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł (sto tysięcy złotych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykaz usług polegających na transporcie osób, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach