Przetargi.pl
Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80 50 00 00-9 - szkolenia 2.Szacunkowa ilość osób: Zamawiający przewiduje skierować na szkolenie 18 osób - członków Zespołu Interdysyplinarnego. 3.Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy w zakresie pracy z osobami z problemami zdrowia psychicznego, doznającymi przemocy oraz kobietami uwikłanymi w przemoc - jakie działania podejmować, by nakłonić je do współpracy (metodą warsztatową). 4.Program szkolenia obejmuje 2 dni szkoleniowe na terenie miasta Łodzi, w łącznym wymiarze 14 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut, przerw na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć). 5. Zakres merytoryczny szkolenia obejmować powinien przekazanie wiedzy w zakresie: a)Rozpoznania zjawiska przemocy; b)Opracowania diagnozy osobowości klienta i jego sytuacji życiowej; c)Planowania i rozwijania współpracy z klientem przy uwzględnieniu jego potrzeb, zasobów i możliwości (skuteczne metody zachęcające do współpracy i przeciwdziałania zjawisku przemocy w rodzinie). 6. Organizacja szkolenia: 1)Usługa szkoleniowa winna obejmować: a)Zapewnienie certyfikowanej kadry trenerskiej - co najmniej jeden trener posiadający kwalifikacje i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, przeprowadził minimum trzy szkolenia, zgodne z przedmiotem zamówienia (trzy odrębne umowy); b)Zapewnienie materiałów dydaktycznych i programu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz osoby monitorującej (w formie drukowanej) zbindowane lub w inny trwały sposób połączone, zawierające również harmonogram szkolenia, a także długopis i notatnik; c)Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu, w terminie 3 dni od podpisania umowy harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia oraz wzoru ankiety ewaluacyjnej i przedstawi je do akceptacji Zamawiającemu; d)Wydanie uczestnikom szkolenia, którzy je ukończą, zaświadczenia o jego ukończeniu; e) Zapewnienie posiłków (zestawów obiadowych) oraz serwisu kawowego dla każdego z uczestników szkolenia: Zestaw obiadowy składa się z zupy (300 ml), drugiego dania (ok. 480 g, w tym porcja mięsa- 1 rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z serem, kotlet de Volaile z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem - 150 g na osobę, porcja ziemniaków- 180 g na osobę, surówka warzywna - 150 g na osobę, sok naturalny- 250 ml na osobę. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, Serwis kawowy: gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach, kawa- 200 ml na osobę, herbata 200 ml na osobę, dodatki: cukier w saszetkach 2 sztuki po 5 g, cytryna w płynie 1 sztuka po 7,5 g, śmietanka do kawy 2 sztuki po 10 g, woda mineralna gazowana i niegazowana podawana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml po 1 sztuce z każdego rodzaju na osobę, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) po 40 g każdego rodzaju na osobę; f)Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć (wzór ankiety winien być zaakceptowany przez Zamawiającego) oraz opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia; g)Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 roku następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: Programu szkolenia Listy obecności (z każdego dnia szkolenia) uwzględniającej podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematykę szkolenia, Rejestru wydanych materiałów szkoleniowych, Rejestru wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; h)Zapewnienie pomieszczenia do spożycia posiłku w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to będzie wyposażone w stoliki i krzesła i będzie się znajdowało w tym samym budynku, co sale szkoleniowe. 7. Kserokopie dokumentów, o których mowa w części 6 pkt 1 lit. g, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w terminie 14 dni od momentu zakończenia szkolenia. 8. Miejsce organizacji szkolenia - zajęcia odbywać się będą w sali konferencyjnej na terenie miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Nie dopuszcza się usytuowania sal szkoleniowych w piwnicach i suterenach. 9.Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji szkolenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostki szkoleniowej w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozpoczęciem szkolenia, a także prawo zajęć edukacyjnych w trakcie trwania szkolenia. 11. Zamawiający wymaga, zawarcia przez Wykonawcę na rzecz uczestników szkolenia, na czas jego trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. 12. Czas realizacji szkolenia - Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkolenia była zgodna z programem szkolenia (godzina lekcyjna to 45 minut, przerwy na posiłek nie wliczają się do czasu trwania zajęć). Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8:00, a kończyć nie później niż o godzinie 16:00. Nie dopuszcza się możliwości organizowania szkolenia w sobotę i w niedzielę. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, 2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania terminu zamówienia, 5)W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne, 6)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość wykonanych usług o tym samym charakterze,co przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach