Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczenia holu w budynku A do potrzeb Biura Obsługi Klienta

Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    Aleja IX Wieków Kielc 3
    25516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
    REGON: 51426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczenia holu w budynku A do potrzeb Biura Obsługi Klienta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczenia holu w budynku A do potrzeb Biura Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3 w następującym zakresie: - CZĘŚĆ I – Zakup wyposażenia Biura Obsługi Klienta - CZĘŚĆ II – Wykonanie modernizacji pomieszczenia holu budynku A 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie CZĘŚCI I oraz Załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie CZĘŚCI II. 3. Uzupełnieniem Opisu przedmiotu zamówienia jest: Rysunek poglądowy – rzut parteru budynku A pomieszczenia holu (Załącznik nr 2 do SIWZ), Rysunek poglądowy – rozkład mebli (Załącznik nr 3 do SIWZ), Przedmiar robót (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Kolejność wykonywania prac remontowych Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 7. Zamawiający w zakresie CZĘŚCI II wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - osób, które przy realizacji zamówienia będą wykonywać montaż okładzin kamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 6a do SIWZ (CZĘŚĆ I) lub Załączniku 6b do SIWZ (CZĘŚĆ II). 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ (tylko w zakresie CZĘŚCI I). 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 13 do SIWZ (tylko w zakresie CZĘŚCI II). Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie pisemnej. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Specyfikacja techniczna zaoferowanych mebli i sprzętu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ (w zakresie CZĘŚCI I).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach