Przetargi.pl
„Dostosowanie i wyposażenie budynku przy ul. Gdańskiej w Nowym Stawie z przeznaczeniem na utworzenie i funkcjonowanie Klubu Malucha”.

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 715 110
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 552 715 110
    REGON: 52896500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie i wyposażenie budynku przy ul. Gdańskiej w Nowym Stawie z przeznaczeniem na utworzenie i funkcjonowanie Klubu Malucha”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem dostosowania i wyposażenia budynku przy ul. Gdańskiej 43B w Nowym Stawie z przeznaczeniem na utworzenie 20 miejsc opieki w Klubie Malucha oraz zapewnienie ich funkcjonowania. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek i wniesienie, poszczególnych elementów wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu i przekazanie wyposażenia do odbioru. 3. Elementy wchodzące w skład wyposażenia powinny być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne i nieużywane, a także powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem oraz muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, wyrobów lub urządzeń równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych czy funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości Wykonawcy, co do równoważności oferowanych materiałów, wyrobów lub urządzeń z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia nie krótszego niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Dłuższy niż 24 miesiące okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2. Formularz cenowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach