Przetargi.pl
Dostosowanie budynku 102 mieszczącego oddziały szpitalne przeznaczone na prowadzenie rehabilitacji leczniczej, do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz utworzenia Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku 102 mieszczącego oddziały szpitalne przeznaczone na prowadzenie rehabilitacji leczniczej, do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz utworzenia Oddziału Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe i instalacyjne w zakresie: 1)Adaptacji i dostosowania węzłów sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym: a)kompleksowe dostosowanie 4 łazienek dla osób niepełnosprawnych, b)dostosowanie 3 łazienek dla osób niepełnosprawnych bez konieczności poruszania się na wózku inwalidzkim ze schorzeniami sprzężonymi, c)dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych bez konieczności poruszania się na wózku inwalidzkim ze schorzeniami sprzężonymi wraz z zakupem i montażem uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych. 2)Zainstalowania gniazd wtyczkowych i wyłączników światła na odpowiednich wysokościach, dostępnych dla osób niepełnosprawnych w remontowanych węzłach sanitarnych. 3)Przystosowania drzwi: a)zakup i montaż drzwi wewnętrznych o szerokości otworu w świetle 100cm, b)zakup i montaż drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych dwuskrzydłowych umożliwiających swobodne poruszanie się osób niepełnosprawnych. 4)Przystosowania podłoża pod wykładzinę antypoślizgową oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych i salach chorych. 5)Likwidacji zróżnicowania poziomów podłóg w ciągach komunikacyjnych. 6)Wykonania i montażu pochylni dla osób niepełnosprawnych. 7)Likwidacji zróżnicowania poziomu podjazdu znajdującego się przed wejściem do budynku, z którego korzystają karetki, w tym osoby niepełnosprawne. 8)Wymiany starego dźwigu towarowego na nowy dźwig towarowo-osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dwa pakiety, które można zrealizować w całości lub w pakietach wg poniższego podziału: 2.1.Pakiet I - Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne w zakresie opisanym w cz. II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 ppkt. 1-7 2.1.1.Roboty ogólnobudowlane: a)rozbiórka części ścian istniejących, b)skucie starych wylewek, c)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d)roboty izolacyjne, murarskie, okładziny ścian, tynkarskie, malarskie, e)roboty posadzkarskie - demontaż starych wykładzin, montaż nowych wykładzin PCV na III i IV kondygnacji budynku. 2.1.2.Roboty instalacyjne wod-kan i c.o.: a)roboty demontażowe: przybory, rurociągi, b)montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów PP oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c)montaż przyborów - umywalki, muszle ustępowe, brodziki, d)montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych - uchwyty, poręcze, siedziska. 2.1.3.Roboty instalacyjne elektryczne: a)roboty demontażowe, b)wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu c)wykonanie instalacji przyzywawczej w pomieszczeniach dla pacjentów. 2.1.4.Wykonanie instalacji tlenowej w salach chorych. 2.1.5.Roboty budowlano - montażowe dotyczące wykonania i montażu pochylni dla osób niepełnosprawnych zgodnie z §70, 71 i 298 warunków technicznych Rozporządzenia Ministra Infrastruktury jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r., nr 75, poz. 690 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem i montażem poręczy oraz balustrad. 2.1.6.Roboty budowlane dotyczące naprawy powierzchni podjazdu dla karetek, w tym rozebranie nawierzchni podjazdu, wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm wraz z obrzeżami. 2.1.7.Oferta winna zostać złożona zgodnie z rysunkami technicznymi, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz winna spełniać wszelkie wymagania przewidziane stosownymi przepisami prawa w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.2.Pakiet II - Wymiana dźwigu towarowego na dźwig towarowo-osobowy przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych W ramach realizacji zadania Wykonawca winien wykonać roboty budowlano-instalacyjne w zakresie: 2.2.1.roboty rozbiórkowe i demontażowe istniejącego dźwigu towarowego wraz z urządzeniami, wyposażeniem, instalacjami i osprzętem, 2.2.2.dostawę i montaż dźwigu: a)montaż dźwigu w istniejącym szybie dźwigowym, b)montaż napędu i wyposażenia maszynowni, c)montaż wyposażenia szybu, d)montaż i wyposażenie kabiny, e)montaż drzwi przystankowych, f)montaż kaset wezwań na przystankach, g)montaż piętrowskazywaczy na przystankach, h)montaż na przystankach paneli szyfrowych przywołania windy umożliwiających korzystanie z windy tylko przez osoby znające kod dostępu, i)wykonanie nowej instalacji zasilania z rozdzielnicy głównej budynku do skrzynki sterowniczej dźwigu, j)doprowadzenie linii telefonicznej do maszynowni dźwigu z rozdzielni teletechnicznej budynku, w celu automatycznego informowania firmy konserwującej dźwig o jego awariach, k)wykonanie instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych, oświetleniowych (w tym szybu), sygnalizacyjnych i itp. związanych z instalacją dźwigu wraz z niezbędnymi systemami i aparatami. 2.2.3.niezbędne roboty budowlane dostosowawcze w obrębie: szybu, maszynowni oraz pomieszczeń od strony dojścia i wyjścia z dźwigu (np.: przystosowanie szybu i otworów drzwi szybowych), 2.2.4.roboty naprawcze i wykończeniowe związane z montażem dźwigu, między innymi naprawy tynku wraz z malowaniem, malowanie szybu i maszynowni farbami niepylącymi. 2.2.5.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń zainstalowanych urządzeń; b)rozruchu nowego dźwigu wraz z dostarczeniem wszelkich dopuszczeń, certyfikatów i sprawdzeń wymaganych stosownymi przepisami prawa, w tym dostarczenie pozwolenia na użytkowanie oraz odbiór urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego; c)przygotowania i przekazania odpowiedniej dokumentacji powykonawczej, montażowej i rejestracyjnej do Urzędu Dozoru Technicznego; d)zorganizowania i przeprowadzenia odbioru dźwigu z udziałem przedstawicieli Urzędu Dozoru Technicznego; e)uczestnictwa w procedurze rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego; e)przekazania dźwigu do eksploatacji. Odzyskane materiały z demontażu dźwigu stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je wywieźć z terenu robót i poddać utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: pakiet I 14000zł pakietII 5000zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach