Areszt Śledczy w Hajnówce ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Warszawska 67
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008 , fax. 0-85 6832978
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Hajnówce
ul. Warszawska 67 67
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008, fax. 0-85 6832978
REGON: 00125205700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy węgla kamiennego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla kamiennego w sortymentach i ilościach około : 1. Węgiel kamienny Orzech I - 145 ton, 2. Węgiel kamienny kostka - 155 ton, o wartościach: kaloryczność nie niższa niż 24 MJ/kg, zawartości popiołu do 6%, zawartości siarki do 0,6 %, wilgotność całkowita nie większa niż 10 %, Węgiel powinien zawierać śladowe ilości miału węglowego. W/w ilości asortymentu dotyczy przybliżonej wielkość dostaw w okresie od 08.02.2010 do 07.02.2011 r. w rozbiciu na dostawy kwartalne w ilościach około; I kwartał 2010- orzech 45 ton, kostka 50 ton, II kwartał 2010 - orzech 45 ton, kostka 25 ton III kwartał 2010- orzech 30 ton, IV kwartał 2010- orzech 25 ton, kostka 50 ton, I kwartał 2011- kostka 30 ton, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie warunku 1) Wykonawcy muszą dostarczyć Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć w.w dokumenty. Na potwierdzenie warunku 2,3,4,5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni. Wykonawca powinien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta zawierające informacje określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty i formularz cenowy. 4. Pełnomocnictwo upowazniające do podpisania oferty i umowy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Certyfikat dostarczanego wegla, lub inny dokument potwierdzający jego parametry.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl (plik pdf: siwz_as_hajn_001_2010)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego do celów grzewczych do GZ (SOI) w rejonie działania 25 WOG w Białymstoku z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa miału węglowego energetycznego wraz z transportem i rozładunkiem dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Dodano: 2016-06-09 - zakup i dostawa węgla kamiennego na sezon grzewczy 2016/2017 do kotłowni Zespołu Szkół z d. n. j. b. im. Ziemi Orlańskiej w Orli
Dodano: 2016-06-07 - DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa 300 ton kostki węgla kamiennego o wartości opałowej 24-28 MJ/kg w sezonie grzewczym 2016-2017
Dodano: 2016-04-01 - dostawa węgla kamiennego- kostki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-01-12 - dostawa węgla: groszek w ilości 380 ton o wartości opałowej co najmniej 21000kJ/kg , loco Marianowo
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa węgla kamiennego na potrzeby Gminy Zabłudów w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa miału węglowego energetycznego wraz z transportem i rozładunkiem dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa węgla dla Urzędu Miasta w Brańsku na okres grzewczy 2015/2016
Dodano: 2015-12-14