Przetargi.pl
Dostawę sprzętu medycznego

Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania, a) systemu do próżniowo-ciśnieniowego przeprowadzenia materiału histologicznego i cytologicznego -1 szt., b) centrum do zatapiania i archiwizacji 40 tysięcy bloczków parafinowych i szkiełek - 1 kpl., zwanego dalej wyposażeniem, 2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia, 3) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 2 na kartach 2.1 i 2.1 do SIWZ pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w kolumnie pn. Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE potwierdzić spełnienie para?metrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie Parametry oferowane zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Termin realizacji: Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - zgodnie z ofertą, lecz nie dłużej niż 6 tygodni od daty podpisania umowy. 5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2014 2015 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), 7. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór- załącznik nr 7 do SIWZ) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników, c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia: dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym - załącznik nr 3 do SIWZ po dostawie, instalacji i uruchomieniu wyposażenia, e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed?miotu zamówienia opisane w załączniku nr 6 do SIWZ Projekt umowy, z wyjątkiem dokumentów wymienionych w pkt.9 c - opis przedmiotu zamówienia, które należy dołączyć do oferty. 9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu zakresu, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 10. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przed?miot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysiecy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach