Przetargi.pl
Dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu na rok 2010

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Dworcowa 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2814123 , fax. 032 2814123
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Dworcowa 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2814123, fax. 032 2814123
    REGON: 27783694000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (w tym transport + rozładunek) oleju opałowego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w ilości do 60.000 litrów. Rodzaj oleju: lekki olej opałowy zgodnie z polską normą PN-C 96024, spełniający co najmniej następujące wymagania: 1/ Gęstość w 15 C, max. 0,860g/m? 2/ Wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg 3/ Temperatura zapłonu, min. 56 C 4/ Lepkość kinematyczna w 20 C, max. 6,00 mm?/s 5/ Skład frakcyjny: - do 250 C destyluje, max. 65% (V/V) - do 350 C destyluje, min. 85% (V/V) 6/ Temperatura płynięcia, max. -20 C 7/ Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m) 8/ Zawartość siarki, max.. 0,1% (m/m) 9/ Zawartość wody, max. 200 mg/kg 10/ Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg 11/ Pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn.zm.) tj., że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: wykonawca winien posiadać aktualną na dzień składania ofert koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn.zm.). 3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien - z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r.nr 87 poz.605 z późn.zm.) - spełniać najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych a także: oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów) 2.. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a także 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej 5. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym UWAGA! Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach