Przetargi.pl
Dostawę mebli wraz z montażem dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A

XVII Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586203316
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: XVII Liceum Ogólnokształcące
    10 Lutego 26
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586203316
    REGON: 36799272100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17logdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę mebli wraz z montażem dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A. 3.2. W związku z tworzeniem szkoły eksperymentalnej opartej na projektach Szkoły Ćwiczeń oraz flagowej Szkoły Microsoft wyposażenie w szkole potrzebuje holistycznej wizji i spójnej estetyki, funkcje wnętrza będą się przenikały w znaczeniu przestrzeni nauki współpracy i odpoczynku, Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części. 3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy mebli wskazany został w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający wymaga, aby materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, elementy wykonane z PVC) były wykonane zgodnie z normami higieniczności – wymagana deklaracja producenta. 3.5. Wszystkie oferowane meble powinny spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych według aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole oraz w przypadku mebli tapicerowanych, tj. sof, kanap i foteli potwierdzenie klasy trudnopalności. 3.6. Oferowane meble winny być wykonane z płyty meblowej w klasie higieny, co najmniej E1. 3.7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki mebli. Wszystkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek muszą być przedłożone do akceptacji przez Zamawiającego. Wyposażenie meblowe danego pomieszczenia powinno tworzyć jeden komplet o ujednoliconych wymiarach gabarytowych i o identycznej kolorystyce okleiny meblowej. Kolory blatów stołów i ławek w salach lekcyjnych i jadalni powinny zawierać się w zakresie PANTONE Cool Gray 1 C – PANTONE Cool Gray 3 C (odcienie szarości) Kolory krzeseł do sal lekcyjnych, biblioteki, stołówki i pokoi nauczycielskich powinny zawierać się w zakresie od PANTONE 380 C – PANTONE 381 C oraz PANTONE 387 C do PANTONE 388 C (odcienie zieleni),w zakresie trzech wskazanych kolorów PANTONE 283 C, PANTONE 277 C i PANTONE 2708 C (odcienie błękitu) oraz w zakresie PANTONE 421 C – PANTONE 422 C (odcienie szarości). 3.8. Zamawiający wymaga, aby krzesła szkolne pochodziły od jednego producenta. 3.9. Przed ostateczną dostawą i montażem wymagana jest wizja lokalna w celu dokonania obmiarów . 3.10. Dostawa oraz montaż mebli nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.11. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian, okien, drzwi, itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. Dostawy należy prowadzić w sposób niezakłócający działalność szkoły i ustalony z dyrektorem. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.13. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca w przedłoży Zamawiającemu wszystkie instrukcje producenta w języku polskim oraz wymagane atesty i certyfikaty. 3.14. Koszt dostawy i montażu zamówienia, a także innych czynności, do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3.15. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału (produktu, urządzenia, itp.) należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00zł 12.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w.: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI 71 1020 4900 0000 8002 3084 6960 - z dopiskiem "tytułem wadium w postępowaniu na: „Dostawę mebli wraz z montażem dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A”, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 12.4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 19.1. SIWZ Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały — odpowiednio — nowym terminom. 12.5. W przypadku gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu. 12.6. Oryginał wniesienia wadium w formach określonych w pkt od 12.2. należy złożyć w kopercie wraz z ofertą (nie łączyć trwale z ofertą). Kopię wniesienia wadium Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a. oraz 46 ust. 5 pkt. 1), 2) i 3) ustawy. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w pkt od 12.2. SIWZ, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter "bezwarunkowy", "nieodwołalny", a suma gwarancyjna płatna jest na "pierwsze żądanie” 12.7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 23 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach