Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia do zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie w asortymencie, ilości oraz cenie określonych w załącznikach nr 7a oraz 7b do SIWZ oraz o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załącznikach nr 7a, 7b i 8 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3. Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie w maksymalnym terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiane wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu podcieniowym w Miłocinie. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał 24 miesięczny okres gwarancji. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załącznikach nr 7a, 7b do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 7. W celu zapoznania się z miejscem, w którym ma być wykonany montaż wyposażenia Zamawiający załącza do SIWZ rzuty budynku (załączniki nr 10 i 11 do SIWZ) oraz zdjęcia poglądowe (załącznik nr 12 do SIWZ). 8. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu. 9. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 8.3 Materialne i Niematerialne Dziedzictwo Kulturowe. 10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach