Przetargi.pl
Dostawa wraz z transportem mieszanki piasku z solą dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z transportem mieszanki piasku z solą dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem mieszanki piasku z solą dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z 4% solą, w ilości do 500 MG, mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 1000 MG, dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach. Łącznie 1500MG z przeznaczeniem 100% dla bazy w Obwodzie Drogowym w Mirosławicach ul. Czerńczycka 1. Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z 4% solą w ilości do 1200 MG, mieszanki piasku z 10% solą w ilości do 1500 MG, dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. Łącznie 2700MG z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy w Sulimowie ul. Kochanowskiego oraz ok. 60% z przeznaczeniem dla bazy na terenie gminy Długołęka (wyłonionej w przetargu). 2. Wymagania ogólne: 1) Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać mieszankę piasku z domieszką soli na zadanie 1 lub/i zadanie 2, w sezonie zimowym 2012 - 2013, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2) Dostarczany materiał musi odpowiadać parametrom określonym w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230, poz. 1960) 3) Dostarczany materiał winien być należytej jakości, odpowiadać wymogom Polskich Norm (PN-B-11112;1996) lub Norm Europejskich (PN-EN 12620:2008) oraz posiadać pozytywną opinię IBDiM oraz PZH o jego przydatności do zwalczania śliskości oraz przydatności w zimowym utrzymaniu dróg. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach