Gmina Miejska Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (+48) 58 775 99 69 , fax. (+48) 58 682 34 51
- Data zamieszczenia: 2022-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. (+48) 58 775 99 69, fax. (+48) 58 682 34 51
REGON: 191674919 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł oraz foteli biurowych do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie) fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i niepowystawowych mebli (miedzy innymi szafy aktowe, komody, biurka), krzeseł oraz foteli biurowych do budynku Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dostarczonym przez Zamawiającego, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niegenerowany i niepowystawowy, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające przedmiot umowy do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpłatny serwis gwarancyjny przedmiotu umowy (w ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach realizacji zadania: Dostawa wyposażenia do placówek Gdańskich Domów dla Dzieci
Dodano: 2023-11-14 - Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.
Dodano: 2023-08-03 - Zakup mebli i wyposażenia do lokali mieszkalnych, w tym kuchni, przeznaczonych dla rodzin ukraińskich
Dodano: 2023-05-18 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZEJ W OWIDZU
Dodano: 2023-03-22 - Wyposażenie budynku Centrum Wsparcia Rodziny w Dzierzgoniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego – z podziałem na części
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa mebli stanowiących wyposażenie biurowe i medyczne w pomieszczeniach budynku nr 9, nr 4 oraz dla Ośrodka Badań Klinicznych Wczesnych Faz w bud CMN
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej w budynku kultury pod nazwą „Kamienica Sztuki w Wejherowie”
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa mebli IV dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana
Dodano: 2022-10-06