Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców

Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
    ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66 66
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
    REGON: 00029334400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dokonywana przez Wykonawcę trzy razy w tygodniu do godz. 10:00 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Warzywa i owoce będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Warzywa i owoce będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. L.p. Nazwa artykułu Ilość jednostek w kg: 1. Jabłka 600kg 2. Cytryny 120kg 3. Banany 250kg 4. Mandarynki 100kg 5. Pomarańcze 100kg 6. Buraki 300kg 7. Cebula 300kg 8. Czosnek 15kg 9. Fasola 35kg 10. Groch połówki 35kg 11. Fasola Jaś 25kg 12. Kapusta młoda 300kg 13. Kapusta czerwona 30kg 14. Kapusta pekińska 200kg 15. Kapusta kiszona 400kg 16. Koperek 15kg 17. Marchew 1000kg 18. Kapusta biała 200kg 19. Seler korzeń 100kg 20. Papryka świeża zielona/czerwona 140kg 21. Sałata zielona 100kg 22. Kiwi 40kg 23. Nektarynki 40kg 24. Szczypior 20kg 25. Pomidor 100kg 26. Pietruszka korzeń 100kg 27. Pietruszka natka 15kg 28. Pieczarka 60kg 29. Pory 100kg 30. Biała rzepa 100kg 31. Czarna rzepa 20kg 32. Rzodkiewka 30kg 33. Ogórki szklarniowe 160kg 34. Ogórki kiszone 160kg 35. Ogórki gruntowe 260kg 36. Brokuły 20kg 37. Kalafior 100kg 38. Brukselka 20kg 39. Ziemniaki 3000kg 40. Winogrona zielone 20kg 41. Winogrona czerwone 20kg 42. Czereśnie 40 kg, 43. Wiśnie 40kg, 44. Brzoskwinie 40kg, 45. Ziemniaki młode 6 500 kg, 46. Botwina 20kg , 47. Truskawki 80kg, 48. Gruszki 80kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy praw zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Złożą oświadczenia zgodnie z wymaganiami ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ.) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej-(nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów: -Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Inne dokumenty stanowiące treść oferty: -Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz ofertowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz cenowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub przedsiębiorcę. -W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskalina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach